Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 303 430,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 517,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
| ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Моренко Анастасія Володимирівна |
| Телефон: | 380684644179 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
9 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном та додати копії технічних паспортів обладнання. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.3. Скановані копії з оригіналів витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій. 2.4. Скановані копії з оригіналів посвідчень інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій щодо перевірки знань законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки. 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання зазначених договорів в наданій Учасником довідці у повному обсязі (лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та Актів здачі-приймання робіт/наданих послуг). 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання вимоги до п.1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документаці у складі тендерної пропозиції не надано копії технічних паспортів обладнання відповідно до Довідки про наявність відповідного обладнання для виконання умов договору (36_[19-01-2024 20.14.52]Довідка(обладнання).pdf) наданою Учасником. Учасником на виконання вимоги до п.2.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документаці у складі тендерної пропозиції не надано документ на таких працівників, як Фір Н.С. відповідно до Довідки про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід (38_[19-01-2024 20.14.52]Довідка(інж.тех. працівники).pdf). Також документи по п. 2.3. та 2.4. у розділу 1 Додатку 1 до тендерної документаці у складі тендерної пропозиції Учасником не надано. Учасником на виконання вимоги до п.3.1.3. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документаці у складі тендерної пропозиції надано аналогічні Договори з Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації Адреса: 03020, м. Київ, Повітрофлотський просп.,41 Код ЄДРПОУ 37485401, а саме: - Договір №333-у від 14.11.2023р. де сума Договору становить 1 826 190,00 грн. Додатковою угодою №1 від 11.12.2023р. до договору №333-у від 14.11.2023р. сума договору зменшена і становить 1 816 224, 40 грн. Актів приймання виконаних будівельних робіт по договору №333-у від 14.11.2023р. надано на суму 1 585 059, 60 грн.; - Договір №335-у від 14.11.2023р. де сума Договору становить 2 164 254,00 грн. Додатковою угодою №1 від 06.12.2023р. до договору №335-у від 14.11.2023р сума договору зменшена і становить 2 152 450,80 грн. Актів приймання виконаних будівельних робіт по договору №335-у від 14.11.2023р надано на суму 1 655 763,60 грн.; - Договір №214-у від 06.12.2023р. де сума Договору становить 1 136 547,91 грн. Додатковою угодою від 11.12.2023р. до договору №214-у від 06.12.2023р. сума договору зменшена і становить 1 124 950,00 грн. Актів приймання виконаних будівельних робіт по договору №214-у від 06.12.2023р. надано на суму 1 057 842,00 грн. Враховуючи вище зазначене Учасник не надав копії/ю документів/а на підтвердження виконання зазначених договорів в наданій Учасником довідці (21_[19-01-2024 20.14.52]Довідка (налогічні договора).pdf) у повному обсязі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: п.1.2. – надати копії технічних паспортів обладнання відповідно до Довідки про наявність відповідного обладнання для виконання умов договору (36_[19-01-2024 20.14.52]Довідка(обладнання).pdf); п. 2.2. – надати додати документ на Фір Н.С. (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником /(наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ); п. 2.3. – надати скановані копії з оригіналів витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій; п. 2.4. – надати скановані копії з оригіналів посвідчень інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій щодо перевірки знань законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки; п. 3.1.3. – надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів №333-у від 14.11.2023р., №335-у від 14.11.2023р., №214-у від 06.12.2023р. у повному обсязі.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном та додати копії технічних паспортів обладнання. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/ співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.3. Скановані копії з оригіналів витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій. 2.4. Скановані копії з оригіналів посвідчень інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій щодо перевірки знань законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки. Відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 4 Статут (скан-копія з оригіналу) або інший установчий документ в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника, засвідчене нотаріально або відтворене з оригіналу. Для фізичної особи, фізичної особи-підприємця – паспорт громадянина (скан-копія з оригіналу). 5 Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (скан-копія з оригіналу) 6 Чинна ліцензія на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу (скан-копія з оригіналу) 7 Сканована копія з оригіналу кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури інженера проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації 8 Сканована копія з оригіналу дозволу Держпраці щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Відповідно до розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації від Учасника вимагалося: 3.1. Всі витратні матеріали, замінені запчастини та матеріали та інші необхідні послуги мають бути включені у загальну вартість Послуг (надати гарантійний лист). 3.2. Всі витратні матеріали, елементи і частини, що будуть використані під час надання послуги, повинні бути новими, такими, що раніше не використовувались (надати гарантійний лист). 3.3. Послуги надаються за умови безперебійної роботи пральні господарчого корпусу (надати гарантійний лист). 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лише Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід «27_[19-01-2024 20.00.55]Довідка про наяв.працівн. відпов. кваліф.необх. знан.та досвід (1)» надану НЕ за формою Таблиці 1. Всі вище перелічені документи відсутні. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном та додати копії технічних паспортів обладнання. 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/ співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 2.3. Скановані копії з оригіналів витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій. 2.4. Скановані копії з оригіналів посвідчень інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій щодо перевірки знань законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки. Відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації: 4 Статут (скан-копія з оригіналу) або інший установчий документ в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника, засвідчене нотаріально або відтворене з оригіналу. Для фізичної особи, фізичної особи-підприємця – паспорт громадянина (скан-копія з оригіналу). 5 Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (скан-копія з оригіналу) 6 Чинна ліцензія на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу (скан-копія з оригіналу) 7 Сканована копія з оригіналу кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури інженера проектувальника з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації 8 Сканована копія з оригіналу дозволу Держпраці щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Відповідно до розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації: 3.1. Всі витратні матеріали, замінені запчастини та матеріали та інші необхідні послуги мають бути включені у загальну вартість Послуг (надати гарантійний лист). 3.2. Всі витратні матеріали, елементи і частини, що будуть використані під час надання послуги, повинні бути новими, такими, що раніше не використовувались (надати гарантійний лист). 3.3. Послуги надаються за умови безперебійної роботи пральні господарчого корпусу (надати гарантійний лист).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.