Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 22 279 489,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 111 397,45 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 111 397,00 UAH |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
9 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності. 1. Згідно вимог підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: Довідка за формою Додатку 5 документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількісті одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 1.1. Довідка про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт підготовлена учасником не у відповідності до Додатку 5 до тендерної документації. 1.2. Перелік техніки зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, в повному обсязі документально не підтверджений. Зокрема, по власній техніці: пункти 8, 10,11,12,13,14; по орендованій техніці з ФОП Романенко Г.Г. – перелік техніки зазначений в довідці не відповідає переліку техніки зазначеному в договорі. Крім того, в Довідці невірно вказано дату та номер договору з ФОП Конюшенко В.І. Враховуючи вище наведені невідповідності, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши всі необхідні документи. 2. Згідно вимог підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: Довідку за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації в учасника, у складі тендерної пропозиції завантажено відповідну довідку з інформацією про склад та кількість працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору. Відповідно до завантажених документів у складі тендерної пропозиції учасника встановлена невідповідність в інформації, що міститься в завантажених документах, а саме: 2.1. Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підготовлена учасником не у відповідності до Додатку 6 до тендерної документації. 2.2. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника та субпідрядника, у складі пропозиції відсутні скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). 2.3. В Довідці невірно вказано дату та номер договору надання послуг (виконання робіт) з Кохановським С.А. та Куриловим М.В. Враховуючи вище наведені невідповідності, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши всі необхідні документи. 3. Згідно вимог підпункту 5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 3.1. Учасник повинен надати завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів» завантажено 2 договори, як аналогічні. Під час розгляду завантажених документів встановлено невідповідності, а саме: до Договору №22-08-21 від 12 березня 2021 року не завантажено підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів; до Договору будівельного підряду №1-02-19 від 10 січня 2019 року не завантажено акти виконаних робіт. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності завантаживши необхідні підтверджуючі документи. 4. Згідно вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: «Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; – якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.». Учасником у складі пропозиції не надано копію звіту про рух грошових коштів за 2018 рік. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідність в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.