Період оскарження умов закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 512 375,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 5 123,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Анна Пивоварова |
Телефон: | +380577588535 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: ▪ Відповідно до п. 3.10 розділу 3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації, тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (згідно постанови КМУ від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів») учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 3.2 цього розділу тендерної документації. У тендерній пропозиції викладені документи на підтвердження повноважень щодо підпису тендерної пропозиції на заступника директор Чередняка Дмитра Миколайовича, а накладений кваліфікований електронний підпис директора Вербицького Віталія Вікторовича. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно: 1. Привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог тендерної документації, у частині накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.