Період оскарження умов закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 926 916,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 34 634,58 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04058516 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Саріогло Станіслав |
Телефон: | 0577252879 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61003, Україна, Харківська область,місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
5 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНТЕРЛЮКСБУД» - учасником процедури закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку ОСББ «МЖК 28» по вул. Кричевського, 28 в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) Перелік виявлених невідповідностей. 1.Інформація, що зазначена в довідці від 22.01.2024р. №22-01-24-2 про наявність обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), щодо марки обладнання (автотранспорт, будівельні машини і механізми), не відповідає інформації, що зазначена в документах, які надані Учасником для підтвердження права власності та права користування. Окремо, щодо пункту 27 вищеозначеної довідки зазначаємо про таке: умовами пункту 1.1. Договору оренди обладнання від «05» січня 2024 р. № А\0501 передбачено: «Орендодавець надає Орендарю у тимчасове платне користування (оренду) обладнання, кількість, характеристики, ідентифікуючі ознаки і оціночна вартість якого вказується у додатках (специфікаціях) до цього Договору та Актах прийому-передачі обладнання в оренду». В свою чергу: - у Додатку №2 до договору оренди обладнання № А\0501 від 05.01.2024 р. «СПЕЦИФІКАЦІЯ» у графі «Найменування» зазначено ZLP630 підйомна платформа; - змістом Додатків №№ 3, 3/1, 3/2, 3/3 до Договору оренди обладнання № А\0501 від «05» Січня 2024 р. передбачено прийом-передача підйомної платформи TDT ZLP630 (люлька будівельна). Крім того, змістом Договору оренди обладнання від «05» січня 2024 р. № А\0501 передбачено: Додаток №1 - Інструкція про повернення обладнання з оренди; Додаток № 2 - Специфікація; Додаток № 3 – Акт прийому передачі; Додаток №4 – Довіреність на отримання обладнання. Однак, у складі тендерної пропозиції, до Договору оренди обладнання від «05» січня 2024 р. № А\0501 надано такі додатки: Додаток № 2 – Специфікація; Додатки №№ 3, 3/1, 3/2,3/3 до Договору оренди обладнання № А\0501 від «05» Січня 2024 р. прийому-передачі підйомної платформи TDT ZLP630 (люлька будівельна) в повній комплектації. Договір №09/01/24-1-г про надання послуг будівельними механізмами від 09 січня 2024 року (у складі тендерної пропозиції наданий як підстава використання машин, механізмів і транспорту, зазначених п.п. 2, 11 довідки від 22 січня 2024р. №22-01-24-2) наданий не в повному обсязі, а саме: відсутній один з аркушів Договору №09/01/24-1-г про надання послуг будівельними механізмами від 09 січня 2024 року. 2. Довідка від 22.01.2024 р. №22-01-24-4 заповнена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме: необхідність зазначення у довідці: - ініціалів працівника; - формулювання «штатний працівник» у відповідному розділі довідки. 3. Договір №А-500(Комн 412) оренди нежитлового приміщення від 15.01.2024р. не відповідає вимогам тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази (виробничі потужності, складські приміщення тощо). 4. Надані у складі тендерної пропозиції: - договір генпідряду №35-Г-БМ-70/30 від 06.07.2021 року; - договір генпідряду №80-Г-БМ-70/30 від 27.10.2022 року; - договір про закупівлю №234 від 24.07.2020 року не є аналогічними у розумінні тендерної документації, а саме: «Під аналогічним договором вважати договір з аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) багатоквартирного (багатоквартирних) житлового (житлових) будинку (будинків)». 5. Відсутня довідка, складена в довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), про наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень. 6.Довідка від 22.01.2024 р. №22-01-24-7 щодо відомостей про Учасника, не містить інформації стосовно посади керівництва. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. П.п. 1,2,3 розділу 3.1. та п.1 розділу 3.4. Додатку № 3 до тендерної документації; п.4 розділу VI тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Завантажити через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (відповідні довідки згідно з вимогами замовника та підтверджуючи документи.).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.