Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 31 172 320,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 155 861,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВОЛИНЬОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 00131512 Досьє YouControl |
Сайт: | http://energy.volyn.ua/ |
Контактна особа: | Ірина Лейбик |
Телефон: | +380332780506 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 43023, Україна, Волинська область,місто Луцьк, ВУЛ.ЄРШОВА, будинок 4 |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Ураховуючи викладене, Замовником розміщується повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік таких невідповідностей, їх опис, посилання на документацію щодо необхідності того чи іншого документу та шляхи усунення таких невідповідностей наступні: По-перше Учасником при поданні документів тендерної пропозиції порушено вимоги Додатку 5 Тендерної документації. У Додатку 5 до Документації Замовником зазначено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей № 1178 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Додатком 5 установлено критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з вказаним пунктом для підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, у вигляді довідки за формою 5.1 цього Додатку, зазначається перелік виконаних аналогічних договорів. До документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, відносяться: 1) аналогічний договір (договори) за предметом закупівлі з усіма додатками та невід'ємними частинами договору; 2) документи, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі. Так, Учасником завантажено у складі пропозиції Довідку від 11.01.2023 № 03/10 згідно з якою заявлено про аналогічний досвід відповідно до договору від 16.06.20р. № UA20-2020-1047/000. У графі 5 Довідки «Ціна договору з/без ПДВ» Учасником зазначено ціна договору від 16.06.20р. № UA20-2020-1047/000 складає – 1 762 996,21 грн., сума фактичного виконання договору, відповідно до первинних документів, - 1 585 523,74 грн. Відтак Учасник помилково зазначив договір, який станом на момент розгляду пропозиції, - не є виконаним. Таким чином, Учасник вправі усунути невідповідність шляхом завантаження оновленого пакету документів відповідно до вимог Додатку 5 Документації. По-друге Учасником при поданні документів тендерної пропозиції порушено вимоги Додатку 5 Тендерної документації. У Додатку 5 до Документації Замовником зазначено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII з урахуванням положень Особливостей № 1178 та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Додатком 5 установлено критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виробництва і (або) постачання предмета закупівлі або надання послуг/ виконання робіт». Згідно з вказаним пунктом для підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасником процедури закупівлі в тендерній пропозиції, у вигляді довідки за формою 5.2 цього Додатку, зазначається наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До одних з документів, копії яких надаються учасником, що підтверджують інформацію, зазначену у довідці, відносяться: - для осіб зазначених у довідці надати протоколи/витяги з протоколу з питань проходження навчання та перевірку знань нормативно-правових актів з питань охорони праці. Так, Учасником завантажено у складі пропозиції Довідку від 11.01.2023 № 02/10 згідно з якою заявлено про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виробництва і (або) постачання предмета закупівлі або надання послуг/ виконання робіт. Однак на таких працівників як: Поліщук Василь та Мосюк Анастасія відсутні у складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколу з питань проходження навчання та перевірку знань нормативно-правових актів з питань охорони праці. Таким чином, Учасник вправі усунути невідповідність шляхом завантаження оновленого пакету документів відповідно до вимог Додатку 5 Документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.