Період оскарження умов закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 310 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 550,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
Контактна особа: | Галина Бойченко |
Телефон: | +380667850152 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, будинок 13 |
4 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 17 січня 2024 року № 17 м. Обухів Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради від 02.02.2023 № 41. За рішенням уповноваженої особи від 04.01.2024 №2 оголошено про проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей, за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 - Електромонтажні роботи «Послуги зі встановлення тривожних кнопок в закладах освіти Обухівської міської територіальної громади Київської області ДК 45312200-9», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-04-005939-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВ СБ "Статус"; 2) ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"; 3) Управління поліції охорони в Київській області. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ СБ "Статус" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Не надано інформацію/документи на підтвердження наявності в Учасника наступних працівників: не менше 3 (трьох) інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем охоронної сигналізації на ПЦС замовника, відомості про яких обов’язково мають бути зазначені в довідці, що вимагається в п. 1.1. на підтвердження кваліфікаційного критерію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: не менше 3 (трьох) інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем охоронної сигналізації на ПЦС замовника, відомості про яких обов’язково мають бути зазначені в довідці, що вимагається в підпункті 1.1. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Не надані документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 3. Відсутній проєкт договору згідно Додатку 3 до тендерної документації завірений підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності) на підтвердження згоди з умовами договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 Розділу 6 тендерної документації. Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проєкт договору згідно Додатку 3 до тендерної документації завірений підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності) на підтвердження згоди з умовами договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ТОВ СБ "Статус" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ТОВ СБ "Статус". Уповноважена особа ______ Галина БОЙЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.