Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 549 877,55 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 498,78 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 30327520 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Кривець |
Телефон: | +380523572616 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 28000, Україна, Кіровоградська область,м. Олександрія, вул. Бульварна, 25 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ щодо усунення невідповідностей в документах поданих Учасником КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СВІТЛОЦЕНТР» 09.01.2024р. м. Олександрія 1. Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 30327520. 3. Місцезнаходження замовника: Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Бульварна, будинок 25, 28000. 4. Конкретна назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електро-передач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді) 5. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-27-000806-a 6. Перелік виявлених невідповідностей: 6.1 Учасником КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СВІТЛОЦЕНТР» (далі – КП «СВІТЛОЦЕНТР») у складі тендерної пропозиції надано персональну письмову лист-згоду окремо кожного працівника якого зазначено у інформаційній довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (спеціалісти які мають відношення до мети та цілей даного предмета закупівлі) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» не у відповідності з формою Додатку № 7 до тендерної документації. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 7.1 Згідно додатку № 6 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надає персональну письмову лист-згоду окремо кожного працівника якого зазначено у інформаційній довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (спеціалісти які мають відношення до мети та цілей даного предмета закупівлі) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно Додатку № 7 до тендерної документації . 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник КП «СВІТЛОЦЕНТР» повинен надати: 8.1 персональну письмову лист-згоду окремо кожного працівника якого зазначено у інформаційній довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (спеціалісти які мають відношення до мети та цілей даного предмета закупівлі) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» у відповідності до форми Додатку № 7 до тендерної документації Уповноважена особа Олена КРИВЕЦЬ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.