Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 1 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва |
ЄДРПОУ: | 26189147 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Зотова Катерина Сергіївна |
Телефон: | 380442941985 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02152, Україна, Київська область,Київ, пр-т П. Тичини, 22 |
8 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Про відміну торгів в порядку пункту 47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень по предмету: «Поточний ремонт приміщень 2-го поверху (коридор та кабінети) за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 22» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-12-26-011517-а. Розглянуто: Про відміну торгів в порядку пункту 47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року зі змінами (надалі - Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з тим, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Тому, звіривши інформацію оприлюднену в електронній системі закупівель по даним торгам, а саме наповнення тим змістом, що є необхідний, в повідомленні про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ГРАНЕЛЬ» виявлено порушення. Оскільки, повідомлення до ТОВ "ГРАНЕЛЬ", що було оприлюднено 08 січня 2024 о 21 год. 26 хв. містить таку інформацію: «усунення невідповідностей в інформації в документах, що подані учасником ТОВ "Гранелі"». Тобто, ані переліку виявлених невідповідностей; ані посилання на вимогу тендерної документації, ані переліку інформації чи документів, які повинен надати учасник, в тому повідомленні не зазначено. Інші обставини, що свідчать про наявні порушення це те, що по результату розгляду Скарги за номером UA-2023-12-26-011517-а.а1, Комісією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №1873-р/пк-пз від 30.01.2024 року. Згідно вказаного рішення, Комісія зобов’язала скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СВІТАНОК". Замовник намагаючись виконати вказані зобов’язання скасував кваліфікацію не лише ТОВ «СВІТАНОК» а також і ТОВ «ГРАНЕЛЬ», тим самим збільшивши строк розгляду тендерної пропозиції першого з трьох учасників на строк що не передбачений ані Законом ані Особливостями. Разом з тим тут слід зауважити, що дане порушення допущення суто з наявного технічного функціоналу електронного кабінету Замовника, де відображалося лише одна функціональна клавіша «Повернути на кваліфікацію». Але після натискання відповідної кнопки відбулося скидання кваліфікації усіх учасник, не лише Скаржника, а і тих які замовником були розглянуті (кваліфіковані) попереду. З огляду на вказане задля унеможливлення настання адміністративної відповідальності передбаченої статтею 164-14 КУпАП, єдино можливим способом виправлення таких порушень є відміна торгів в порядку пункту 47 Особливостей: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. ВИРІШИЛА: З метою усунення допущених порушень у сфері публічних закупівель, відмінити відкриті торги за предметом «Поточний ремонт приміщень 2-го поверху (коридор та кабінети) за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 22» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-12-26-011517-a
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-02-2024, 00:03
Період оскарження:
з 15-02-2024, 11:33 по 26-02-2024, 00:00
Документи:
1. Про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "СВІТАНОК" у тендерній пропозиції по предмету: «Поточний ремонт приміщень 2-го поверху (коридор та кабінети) за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 22» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-12-26-011517-a. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про за-твердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовни-ків, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупі-влі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в елект-ронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури заку-півлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або докуме-нтів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності за-безпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інфо-рмації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що про-понується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендер-ної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В тендерній пропозиції учасника ТОВ "СВІТАНОК", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1) пунктом 5.1.1 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності учасни-ка до кваліфікаційного критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та техноло-гій, було встановлено таку вимогу: «На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційно-му критерію учасник повинен забезпечити подання наступної інформації та документів: Довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про під-стави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що ви-значені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання пропозиції згідно наданої від учасника підсумкової відомості ресурсів; Документи котрі підтверджують право власності, користування або отримання послуг від третіх осіб по зазначеній матеріально-технічній базі визначеній учасником: … - для будівельної техніки та/або обладнання – документи, що підтверджують право влас-ності (касовий чек або товарний чек або розрахункова квитанція або видаткова накладна або балансова відомість/витяг з балансової відомості); або копію діючого договору про оренду тех-ніки/обладнання; або копію діючого договору про надання послуг будівельної техніки/обладнання. У випадку наявності конфіденційної та/або комерційної інформації у вказаних за цим пунктом документах, дозволяється її приховати, шляхом тонування відповідного змісту тексту, однак Замовник повинен мати можливість провести ідентифікацію вказаної учасником будівельної техніки/обладнання та встановити право власності за конкретною особою.». Учасник на підтвердження власної відповідності до кваліфікаційного критерію забезпечив подання таких документів: - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва на Поточний ремонт приміщення 2-го поверху (коридор) за адресою м. Київ проспект Павла Тичи-ни, 22 (надалі - ВРЗКРВОБ); - довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору по закупівлі № 04/01-2024 від 02.01.2024 року (далі - Довідка № 04/01-2024); - оборотно-сальдову відомість на основні засоби; - оборотно-сальдову відомість по рахунку 22 від 02.01.24 року; - договір оренди автотранспортного засобу №2/ор/2023 від 01.09.2023 року; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу №СХЕ371440 від 07.08.2013 року; - договір оренди обладнання № 01/ор/2024 від 02.01.2024 року. Дослідивши вказані документи Замовник встановив співмірність заявленої матеріально-технічної бази між ВРЗКРВОБ та наданими документами, котрі підтверджують право власності, користування або отримання послуг від третіх осіб. Та поряд з тим, виявлено ряд не відповіднос-тей, а саме: за поданими документами на підтвердження права власності, користування або отримання послуг від третіх осіб на перелічене обладнання та механізми, згідно Довідка № 04/01-2024, відсутнє підтвердження права власності ТОВ «СВІТАНОК» на перфоратор акумуляторний Dnipro-M DHR-200 BC ULTRA; замовник не має можливості здійснити ідентифікацію та підтвердження відповідного права власності на акумуляторну шабельну пилу Dnipro-M DRS-200, дриль-шуруповерт акумуляторний Dnipro-M CD-120HQ, фарборозпилювач безповітряний (фарбувальна станція) DINO-POWER X43. Тому, учаснику ТОВ «СВІТАНОК» з метою усунення виявлених невідповідностей, слід надати документи, котрі на перелічене вище обладнання будуть підтверджувати право власності, з можливістю Замовника за рахунок таких документів ідентифікувати будівельну техні-ку/обладнання або надати оновлену довідку складену учасником у довільній формі, із зазначен-ням переліку наявних в учасника станом на дату подання пропозиції об’єктів обладнання та ма-теріально-технічної бази, а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та ін-формацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання пропозиції згід-но наданої від учасника підсумкової відомості ресурсів з відповідними документами, котрі підт-верджують право власності, користування або отримання послуг від третіх осіб по зазначеній матеріально-технічній базі визначеній учасником, з дотриманням вимог встановлених згідно тендерної документації. 2) Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу про подання Учасниками листа в довільній формі, про згоду з умовами договору, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою. Однак, за результатом розгляду документів учасника ТОВ «СВІТАНОК» такої згоди не ви-явлено. Тому з метою усунення вказаної невідповідності потрібно долучити лист згоду з умова-ми договору, які зазначені в Додатку 2 тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою. У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція ТОВ "СВІ-ТАНОК" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник про-цедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невід-повідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». ВИРІШИЛА: Розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що описані вище, в електронній системі закупівель.
усунення невідповідностей в інформації в документах, що подані учасником ТОВ "Гранелі"
1. Про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "СИНЕКСИС" у тендерній пропозиції по предмету: «Поточний ремонт приміщень 2-го поверху (коридор та кабінети) за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 22» код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2023-12-26-011517-a. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про за-твердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовни-ків, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ви-явлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупі-влі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в елект-ронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури заку-півлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або докуме-нтів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності за-безпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інфо-рмації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що про-понується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендер-ної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або доку-ментах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». В тендерній пропозиції учасника ТОВ "СИНЕКСИС", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1) пунктом 5.1.1 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності учасни-ка до кваліфікаційного критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та техноло-гій, було встановлено таку вимогу: «На підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційно-му критерію учасник повинен забезпечити подання наступної інформації та документів: Довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних в учасника станом на дату подання пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про під-стави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що ви-значені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання пропозиції згідно наданої від учасника підсумкової відомості ресурсів; Документи котрі підтверджують право власності, користування або отримання послуг від третіх осіб по зазначеній матеріально-технічній базі визначеній учасником: … - для будівельної техніки та/або обладнання – документи, що підтверджують право влас-ності (касовий чек або товарний чек або розрахункова квитанція або видаткова накладна або балансова відомість/витяг з балансової відомості); або копію діючого договору про оренду тех-ніки/обладнання; або копію діючого договору про надання послуг будівельної техніки/обладнання. У випадку наявності конфіденційної та/або комерційної інформації у вказаних за цим пунктом документах, дозволяється її приховати, шляхом тонування відповідного змісту тексту, однак Замовник повинен мати можливість провести ідентифікацію вказаної учасником будівельної техніки/обладнання та встановити право власності за конкретною особою.». Учасник на підтвердження власної відповідності до кваліфікаційного критерію забезпечив подання таких документів: - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (надалі - ВРЗКРВОБ); - довідку про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору № 11 від 30.12.2023 року (далі - Довідка №11); - видаткова накладан №5 від 03 березня 2022 року; - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу №САР063326 від 20.06.2013 року; - договір оренди №1/2023 від 01.08.2023 року. Дослідивши вказані документи Замовник встановив співмірність заявленої матеріально-технічної бази між ВРЗКРВОБ та Довідкою №11. Однак по наданим документам, котрі підтвер-джують право власності, користування або отримання послуг від третіх осіб по заявленому обла-днанню відсутнє підтвердження на Пістолет монтажний Dnipro-M TF-3. Тому, учаснику ТОВ «СИНЕКСИС» з метою усунення виявлених невідповідностей, слід надати документи, котрі підтвердять право власності учасника або його користування або отри-мання послуг від третіх осіб, згідно умов тендерної документації. 2) Згідно пункту 6.2. розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив вимогу: «З ме-тою вірного та об’єктивного формування вище перелічених кошторисних розрахунків договірної ціни, учасник повинен мати кваліфікованого працівника в особі інженера-проектувальника, кот-рий спроможний виконати інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної докуме-нтації. Про наявність такого працівника обов’язково вказати в довідці про працівників відповід-ної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для керівного та інженерно-технічних працівників тощо). Також на підтвердження визначеної кваліфікації інженера-проектувальника учасник повинен надати: - кваліфікаційний сертифікат, що виданий атестаційною архітектурно-будівельною комі-сією, а також за потреби, згідно діючого законодавства України, свідоцтво про підвищення кваліфікації за відповідним напрямом; - діючий договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед тре-тіми особами при здійсненні професійної діяльності, що укладений між визначеним інженером-проектувальником та страховою компанією; - діючий на момент подання тендерної пропозиції страховий поліс до вище згаданого до-говору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності.». Згідно поданих документів ТОВ «СИНЕКСИС» декларує залучення інженера-проектувальника – Глівицьку Людмилу Вікторівну. Разом з тим на підтвердження наявності вка-заного кваліфікованого фахівця учасник надав такі документи: - кваліфікаційний сертифікат серії АР №017719 від 21.10.2021 року; - свідоцтво №02687; - посвідчення відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із ство-ренням об’єкта архітектури; - договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності №18025273-05-05-00 від 27.09.2021 року (надалі Договір ДСЦПВ); - страховий поліс до Договору ДСЦПВ. Дослідивши вказані документи Замовником виявлено, що страховий поліс до Договору ДСЦПВ вичерпав себе по строку дії, оскільки його термін становив 08.11.2022 року по 07.11.2023 року. Тому, учаснику ТОВ «СИНЕКСИС» з метою усунення вказаного недоліку слід надати діючий страховий поліс до Договору ДСЦПВ. У випадку неподання вказаного документу/ів у визначений строк, пропозиція ТОВ "СИНЕКСИС" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тенде-рної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розмі-щення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.