Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 560 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 25 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРО" ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40507613 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кристина Паніна |
| Телефон: | +380627726958 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 85001, Україна, Донецька область,м. Добропілля, ПРОВУЛОК ЛУГАНСЬКИЙ, будинок 2А |
1 |
«Згідно пп.1.2. п.1. Додатку 1 до Тендерної документації Учасник на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Згідно пп.2.10. п.2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати перелік транспортних засобів з наявністю протоколу або талону про проходження обов’язкового технічного огляду. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відсутні документи згідно Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.