Період оскарження умов закупівлі - по 28-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-12-2023, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв Рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на надання послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 50 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 40 000,00 UAH |
Замовник: | Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
ЄДРПОУ: | 34827358 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кірсік Анна Вадимівна |
Телефон: | +380569554061 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв Рятувальників, будинок 14 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 09.01.2024 року «Ремонт (дрібний та поточний) елементів благоустрою на загальній території м.Кам'янське (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» А) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 2, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою(ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту).» Учасником: Подано сканований оригінал аналогічного договору №38-23 від 07 лютого 2023року, додаткові угоди до нього №1-5, платіжні доручення на суму 6 176 381,66 грн. , лист відгук про виконання договору на суму 6 176 381,66 грн., довідку в довільній формі, в якій зазначено перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту на суму 6 176 381,66 грн., довідку за Формою 2, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) на суму 6 176 381,66 грн. Хоча перевіркою даної закупівлі в електронній системі встановлено, що даний договір виконано на суму 7 199 000 грн. Також Учасником не надано сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлені документи, довідки тощо щодо виконання аналогічного договору №38-23 від 07 лютого 2023року на суму 7 199 000 грн., а саме: - Довідку складену за Формою 2, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2 - Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про добросовісне виконання таким учасником своїх обов’язків, відсутність претензій до нього протягом строку виконання договору. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. - Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). Б) відповідно до частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та шляхом завантаження: Заповненої форми Тендерна пропозиції по формі Додатку 4 та документів (якщо такі вимагаються), надання яких передбачено даним Додатком до тендерної документації» Учасником: Подано Тендерну пропозицію по формі Додатку 4, але заповнена не за обсягами Додатку 3 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Тендерну пропозицію по формі Додатку 4, яка заповнена за обсягами Додатку 3 до тендерної документації. В) відповідно до частини 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Розрахунок ціни тендерної пропозиції, який складається з договірної ціни, пояснювальної записки, підсумкової відомості ресурсів, локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат, тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути виконаний з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281; Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.» Учасником: Подано Розрахунок ціни тендерної пропозиції, який складається з договірної ціни, пояснювальної записки, підсумкової відомості ресурсів, локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат, тощо, але договірна ціна не відповідає вимозі 5.2. Настанови «Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови», Отже Учасник повинен дотримуватися та заповнити форму Договірної ціни, яка міститься в Додатку 30 до Настанови, а учасником не заповнено «Визначена згідно з……». Також пропонуємо учасникам врахувати практику ДАСУ, що зазначення «-» означає не врахування, а зазначення «0» означає дотримання форми Настанови з нульовими витратами. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлений Розрахунок ціни тендерної пропозиції, а саме Договірну ціну де заповнено «Визначена згідно з……» та враховано практику ДАСУ, що зазначення «-» означає не врахування, а зазначення «0» означає дотримання форми Настанови з нульовими витратами. Г) відповідно до частини 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріали, від яких залежить якість послуг, будуть відповідати вимогам встановленим для даних матеріалів іншими нормативно-правовим актами.» Учасником не надано даного гарантійного листа Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріали, від яких залежить якість послуг, будуть відповідати вимогам встановленим для даних матеріалів іншими нормативно-правовим актами Д) відповідно до частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «До файлу гарантії обов’язково надаються: - ліцензія на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом та лист в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, який підтверджує наявність діючої ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків (даний лист повинен бути адресованим на ім’я бенефіціара (вигододобувача /замовника). - свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. - програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження, обов’язково містити: страхові ризики, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі»; порядок та умови виплати страхового відшкодування, де також зазначено про те, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара (або вигодонабувача /замовника) не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. - лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання).» Учасником не надано зазначених документів до файлу гарантії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати до файлу гарантії: - ліцензію на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків, яка видана уповноваженим на це органом та лист в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, який підтверджує наявність діючої ліцензії на провадження страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків (даний лист повинен бути адресованим на ім’я бенефіціара (вигододобувача /замовника). - свідоцтво про реєстрацію фінансової установи. - програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником (принципалом/учасникам) вимог тендерної документації/ оголошення про проведення закупівлі (або оголошення про проведення відбору/оголошення про проведення спрощеної закупівлі/ відкритих торгів з особливостями тощо), яка повинна бути затверджена керівником фінансової установи (головою правління або іншою уповноваженою на це особою), мати дату затвердження, обов’язково містити: страхові ризики, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі»; порядок та умови виплати страхового відшкодування, де також зазначено про те, що страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара (або вигодонабувача /замовника) не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. - лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії або оригіналу Правил добровільного страхування фінансових ризиків; Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані захищеним кваліфікованим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою фінансової установи (страхової компанії) (у разі її використання). Е) відповідно до частини 2 Розділу V. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій тендерної документації «Учасники – юридичні особи, які повинні мати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надають витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше 30-ти денного строку від дати оголошення цієї процедури закупівлі та містить відповідну інформацію.» Учасником не надано зазначеного Витягу Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше 30-ти денного строку від дати оголошення цієї процедури закупівлі та містить відповідну інформацію
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.