Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Ця закупівля здійснюється за кошти ПРООН (ПРООН (UNDP) – орган оперативної діяльності Організації Обєднаних Націй) в рамках реалізації рамкового проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», зокрема проекту: «Підтримка економічного відновлення Хмельницької міської ради шляхом реалізації проєктної ініціативи «Формування інноваційного бізнес-середовища шляхом проведення капітального ремонту, розкриття потенціалу та осучаснення застарілого торговельного центру» (SRER Khmеlnytskyi)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 6 602 862,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 66 028,62 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради |
ЄДРПОУ: | 26381695 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Стасишена |
Телефон: | +380976695952 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вул. Проскурівська, будинок 1 |
6 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Управління житлової політики і майна Хмельницької міської ради «¬¬¬¬03» січня 2024 року м. Хмельницький Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "РАДДАНТ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська 4/3, в тому числі приміщення 2 поверху та головної сходової клітини (внутрішнє оздоблення, ремонт санвузла, електромонтажні роботи)» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "РАДДАНТ" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутностя інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП "РАДДАНТ" у процедурі закупівлі UA-2023-12-22-017857-a виявлено такі невідповідності: 1. В підпункті 3 пункту 1 Розділу ІІІ Кваліфікаційні критерії відповідно до ст 16 Закону та вимоги, установленні пунктом 47 Особливостей, визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати : «3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше двох) які виконувались у 2022- 2023 роках, зокрема, із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, контактних осіб контрагента, з яким укладено договір (прізвище, ім’я та контактний телефон). На підтвердення інформації заначеної у довідці учасник надає копію аналогічних договорів підряду (без додатків та додаткових угод) та документів, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником будівельних робіт. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. На підтвердження даної вимоги учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати відгуки від замовників. *Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації, слід розуміти виконаний договір підряду із нового будівництва або реконструкції, або капітального ремонту будівель (багатоповерхових будівель, де не менше 2 поверхи)..» Учасник на підтвердження вказаної вимоги завантажив три Договори, які відповідно до вимог Тендерної документації є аналогічними. Проте, щодо двох договорів наявні розбіжності. Зокрема, учасник завантажив договір №403 від 15.08.2022 р., укладений на суму 8750097,30 грн, але на підтвердження виконання цього договору завантажив Довідку про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2022 р. на суму 8243143,99 грн., що значно менше ніж ціна Договору. Також, Завантажив Договір № 37 від 24.02.2023 р., укладений на суму 346237,63 грн, але на підтвердження виконання цього договору завантажив Довідку про вартість виконаних будівельних робіт лише на суму 297063,32 грн. що значно менше ніж ціна Договору. Відповідно до вище вказаних вимог Тендерної документації «Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, в повному обсязі та у визначені строки…». Отже, учасником не надано підтвердження виконання аналогічних договорів в повному обсязі, оскільки, суми, що вказані в завантажених Довідках про вартість виконаних робіт, є значно меншими, ніж ціна укладених Договорів. Враховуючи викладене, пропонуємо усунути вказані невідповідності шляхом дозавантаження підтверджуючих документів, щодо виконанння завантажених учасником аналогічних Договорів (хоч а б одного з вказаних вище) в повному обсязі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "РАДДАНТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "РАДДАНТ" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю «Капітальний ремонт будівлі торгівельного центру «Дитячий Світ» за адресою: м. Хмельницький, вул. Проскурівська 4/3, в тому числі приміщення 2 поверху та головної сходової клітини (внутрішнє оздоблення, ремонт санвузла, електромонтажні роботи)» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "РАДДАНТ" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа І. Стасишена
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.