Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 89 133 596,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 891 335,97 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 400 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Контактна особа: | Олександр Волохонський |
Телефон: | +380442067433 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
9 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Неможливість усенення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-02-2024, 00:02
Період оскарження:
з 26-01-2024, 15:42 по 06-02-2024, 00:00
Документи:
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації: Наявність фінансової спроможності*: *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті 5.4, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. 5.2.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.2.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – що мінімальний розмір середньорічний доходу за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану (середнє арифметичне значення річних оборотів) повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано документи на підтвердження вимог пункту 5.2 розділу 6 тендерної документації. Окрім того в складі тендерної пропозиції надано Лист-роз’яснення щодо ненадання звіту про рух грошових коштів за 2018 рік від 07 грудня 2023 року вих. №116 та Лист-роз’яснення щодо ненадання звіту про рух грошових коштів за 2019 рік від 07 грудня 2023 року вих. №117. Однак вищезазначені довідки датовані раніше дати оголошення закупівель. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Листи-роз’яснення щодо ненадання звіту про рух грошових коштів за 2018 та 2019 відповідно датовані не раніше дати оголошення Закупівлі. 2.Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції необхідно надати Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 26.12.2023 р №26/12-20, Однак в вищезазначеній довідці учасником не зазначено посаду, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника, відповідно до вказаної форми в Додатку 5 до тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням посади, прізвища, ініціалів уповноваженої особи учасника, відповідно до вказаної форми в Додатку 5 до тендерної пропозиції. 3. Відповідно до пункту 5.1 розділу ІІІ тендерної документації Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.1.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.1.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги було надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 26.12.2023 р №26/12-20, в якій зазначено, як аналогічні договори між Учасником та ТОВ «ПРОГРЕСБУД» (договір від 11 листопада 2020 року №11/11/20-ГПР/ЮС-Х) та між договір між Учасником та ТОВ «СІА». (договір від 14 серпня 2017 року №14/08/2017-ГПР-ІІІ/ГЛ). Разом з тим на виконання вимоги пункту 5.1.2 надано копії вищезазначених договорів з додатковими угодами та актами виконаних робіт. Однак, інформація зазначена в Графіках виконання робіт до договору між Учасником та ТОВ «ПРОГРЕСБУД» (договір від 11 листопада 2020 року №11/11/20-ГПР/ЮС-Х) є нечитабельною. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Графіки виконання робіт до договору між Учасником та ТОВ «ПРОГРЕСБУД» (договір від 11 листопада 2020 року №11/11/20-ГПР/ЮС-Х) в читабельному форматі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.