Період оскарження умов закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 162 519,80 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 812,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом" |
ЄДРПОУ: | 26444970 Досьє YouControl |
Сайт: | http://aem.zp.ua |
Контактна особа: | Пінчук Світлана Анатоліївна |
Телефон: | 380613964703 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Київська область,Київ, |
1 |
Невідповідності виявлені в інформації та/або документах учасника: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надано «Тендерна пропозиція (цінова)» (Вих. № 418-04 від 29.12.2023р.), де у колонці 4 «Ціна, грн., без ПДВ» учасником зазначено «1 02 099,80», що не відповідає зазначеній учасником загальній ціні тендерної пропозиції «1 802 099,80»; 2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Анкету (Вих. № 424-04 від 29.12.2023р.) за формою Додатка 8 до ТД, в якій у розділі «ДОКУМЕНТИ» у пункті 1 «Копія чинних установчих документів» учасником зазначено: Статут; Свідоцтво про реєстрацію платника податку; Виписка ЄДРПОУ, у пункті 2 «Копії документів, що підтверджують повноваження представника (за наявності)» учасником зазначено: Наказ № 39 від 12.04.2017, але зазначені документи у складі тендерної пропозиції учасником не надані. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. пп. 1.2 п. 1 р. ІІІ ТД – завантаження файлів з: тендерною пропозицією (ціновою) за формою Додатка 1 до ТД; 2. пп. 1.2 п. 1 р. ІІІ ТД – завантаження файлів з: Анкета згідно Додатка 8 до ТД за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Усунути невідповідність та надати виправлений Додаток 1 до ТД, заповнений у колонці 4 «Ціна, грн., без ПДВ» відповідно загальній ціні тендерної пропозиції «1 802 099,80»; 2. Усунути невідповідності та надати Статут; Свідоцтво про реєстрацію платника податку; Виписку ЄДРПОУ; Наказ № 39 від 12.04.2017.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.