Період оскарження умов закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-12-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 128 016 770,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 640 083,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 640 083,85 UAH |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44114014 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Лебєдєва |
| Телефон: | 380955386394 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 64207, Україна, Харківська область,Балаклія, вул. Жовтнева будинок 18 |
5 |
Вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Приватне підприємство «Будівельна фірма «Промтекс» (код 2835311480) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) будівлі А-3 та будівлі «Г» (тиру), з улаштуванням споруди цивільного захисту, Балаклійського ліцею № 4 Балаклійської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Ізюмський район, місто Балаклія, вулиця Гагаріна, будинок 14» (далі — Закупівля). Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-21-019920-a. Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Перелік виявлених невідповідностей, 2.Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (виявлені невідповідності: Порушена вимога : – п.п.1.3.2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації , а саме: В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником; сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці. Учасники, які в якості анологічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати. - п.п.3.2 п.3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме; Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту:"Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між учасником (Найменування учасника) та замовником господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано". 2. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати - сканкопії оригіналів актів (з №1- по №12 включно) приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по договору, зазначеному у довідці. 2. Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ за вказаним змістом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.