Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 268 132,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 681,32 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 40538421 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Леляк Ольга Сергіївна |
Телефон: | 0442076792 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію договору №79 від 02.09.2022, укладеного з Українським єврейським благодійним фондом «МІЛІ» з ремонту будівель за видами робіт: штукатурка та фарбування фасадів, але Учасником Не надано аналогічний договір саме на ремонт покриття покрівель з наплавляємих рулонних матеріалів. Також, Учасником не надано акт приймання виконаних будівельних робіт до аналогічного договору та копію позитивного відгуку щодо наданих послуг по аналогічному договору на ремонт покриття покрівель з наплавляємих рулонних матеріалів. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2. Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного) з ремонту будівель за видами робіт, а саме: ремонт покриття покрівель з наплавляємих рулонних матеріалів, штукатурка та фарбування фасадів (копію аналогічного договору, який було укладено не раніше 2021 року; копію підтвердних документів щодо виконання наданого аналогічного договору; копію позитивного відгуку від замовника щодо наданих послуг по наданому аналогічному договору). 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи поганої якості, які не чіткі та нерозбірливі для читання, а саме: копії документів, що підтверджують відповідну спеціальність у робітників, які будуть залучені до надання послуг на покрівельника рулонних покрівель, маляра та штукатура (не менше 1-ї особи кожної зі спеціальностей). 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1. Додатку 2 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а також відповідність вимогам, зазначеним в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника, а саме: «Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання». 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник торгів в своїй тендерній пропозиції повинен надати такі документи, а саме: копії документів, що підтверджують відповідну спеціальність у робітників, які будуть залучені до надання послуг - не менше 1-ї особи кожної зі спеціальностей: покрівельник рулонних покрівель, маляр, штукатур (не менше 1-ї особи кожної зі спеціальностей) - у сканованому вигляді з розбірливим та чітким зображенням.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.