Період оскарження умов закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Нове будівництво приватних житлових будинків по вул. Бобровського, буд. 33, буд. 39, буд. 79, вул. Садова, буд. 24, вул. Дєдуха, буд. 72, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської ради Херсонського району Херсонської області (45210000-2 Будівництво будівель)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 159 438,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 70 797,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 70 797,19 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25899361 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Фунтова Надія Сергіївна |
| Телефон: | 380552367768 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 73036, Україна, Херсонська область,Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
8 |
Перелік виявлених невідповідностей 1. Довідка про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 02.01.2024р. Вих.№038 заповнена з порушенням вимог п. 1.1.1. Додатку 1 тендерної документації, а саме: у разі, якщо Учасник в графі 5 Таблиці 1 зазначає приналежність техніки – «право користування» (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України), то в графі 6 Таблиці 1 зазначається найменування, номер та дата документу згідно якого Учасник залучає відповідну техніку. Натомість Учасник в графі 6 Таблиці 1 зазначив свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що не відповідає вимогам п.1.1.1. Додатку 1 тендерної документації. 2. Відсутня додаткова угода №9 до Договору підряду від 11.08.2021р. №114/2021. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Вимога п. 1.1.1. Додатку №1 тендерної документації: 1.1.1. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядної організації), яке залучається до виконання робіт. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Назва відповідної техніки Учасника Тип/марка/модель Кількість Зазначення приналежності*: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність**. 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. 2. Вимога п. 1.3.1. Додатку №1 тендерної документації: 1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів), що наведений(ні) в довідці (Таблиця 4); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 4). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), який відповідає вимогам замовника. 2. Надати додаткову угоду №9 до Договору підряду від 11.08.2021р. №114/2021.
Перелік виявлених невідповідностей 1. Відсутній цивільно-правовий договір на виконавця робіт Черногора Олександра Олександровича згідно інформації, наведеної в довідці від 02.01.2024р №5. 2. Відсутня довідка за формою згідно Таблиці 4 додатку 1 тендерної документації, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів) та відсутній(і) аналогічний(і) договір(ори) з довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт, передбачені аналогічним(и) договором(ами). 3. Відсутня копія звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) з підтвердженням про прийняття відповідними органами (Квитанція №2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Вимога п. 1.2.1. Додатку №1 тендерної документації: 1.2.1. Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 2 з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерні працівники) Мінімальний необхідний перелік інженерних працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці /виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - 4 особи; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 4 особи. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в Таблиці 2: - накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці про наявність інженерно-технічних працівників (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між Учасником та працівником (інженерні працівники). 2. Вимога п. 1.3.1. Додатку №1 тендерної документації: 1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. *Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва будівель або реконструкції будівель, споруд, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС1 і вище. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 11 327 550,40 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів), що наведений(ні) в довідці (Таблиця 4); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у довідці (Таблиця 4). 3. Вимога п. 1.4.1. Додатку №1 тендерної документації: 1.4.1. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь-який з трьох попередніх календарних років (або за менший звітний період поточного року) на вибір учасника. - для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за будь-який з трьох попередніх календарних років (або за менший звітний період поточного року) на вибір учасника. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника за будь-який із зазначених трьох календарних років (або за менший звітний період поточного року) у розмірі не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 11 327 550,40 грн. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана (Квитанція №2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати цивільно-правовий договір на виконавця робіт Черногора Олександра Олександровича. 2. Надати довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів) та аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів), а також довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами). 3. Надати звіт про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь-який з трьох попередніх календарних років (або за менший звітний період поточного року) на вибір учасника з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана (Квитанція №2).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.