Період оскарження умов закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 486 211,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 431,06 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 70 000,00 UAH |
Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЦЕНТР РОЗВИТКУ ДИТИНИ) "ОРЛЯТКО" ДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 22202750 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лариса Костюченко |
Телефон: | +380677654052 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07335, Україна, Київська область,село Демидів, вулиця Фастова, 12 |
12 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Не надано копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 2) Довідка про наявність матеріально-технічної бази не містить техніку, що необхідна для надання послуг та яка додатково була визначена замовником у додатку 3 до тендерної документації. 3) В цивільно – правових договорах відсутня посада працівників, що вказані в довідці про працівників. На працівників задіяних в роботах/послугах не надано скан-копії оригіналів посвідчень та протоколів або витягів з протоколів, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань: НПАОП 0.00-1.15.07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті та НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (Рубчиков Олександр Юрійович, Плахотіна Тетяна Василівна, Шмалько Євген Вікторович). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 9 пункту 4 додатку 2 до тендерної документації - Копія фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*; Копія звіту про рух грошових коштів за 2021, 2022 роки (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу*; Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу*; Декларація (для фізичних осіб). У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення. *Аналітичні показники фінансового стану мають свідчати про ефективність використання капіталу в цілому, тенденції позитивних змін в господарській діяльності, поліпшення якості балансу. 2) Підпункт 1 пункту «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації - 1. Довідка у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо найменування обладнання, машин чи механізмів, їх кількість, стан обладнання машин чи механізмів (нове, справне, не справне тощо), зазначити власне, орендоване, (надання послуг) залучається субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів). Для власної техніки - учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік основних засобів, за підписом уповноваженої особи учасника щодо підпису документів. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для наданняя послуг у повному обсязі. Залучена до надання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі пропозиції учасником надається гарантійний лист. Для орендованої техніки – у разі залучення техніки та обладнання на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування (у яких повинно бути визначено їх перелік): копії чинних договорів оренди, або копії чинних договорів про надання послуг. 3) Підпункт 2 пункту «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації - Інформаційна довідка, складена в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). В довідці визначається, ПІБ, посада працівника, дата працевлаштування працівника на підприємстві (або дата початку роботи), оформлення взаємовідносин (вказати: штатний, за цивільно-правовою угодою, або інше). На підтвердження інформації щодо наявності працівників у учасника, зазначених в довідці необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або копії (оригінали) цивільно-правових угод чи договорів, які будуть залучені при виконання робіт або інших документів. Обов’язковою вимогою є наявність Учасника: виконавця робіт, начальника бригади, інженера з охорони праці. Обов’язкова наявність працівників робітничих професій: бетоняра, монтажника, штукатура та/або маляра. Виконавець робіт, начальник бригади повинні мати вищу будівельну освітою по одній із спеціальностей: "Промислове та цивільне будівництво" або "Будівництво та цивільна інженерія" (надати копії дипломів). На працівників задіяних в роботах/послугах надати скан-копії оригіналів посвідчень та протоколів або витягів з протоколів, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань: НПАОП 0.00-1.15.07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Навчальний центр, яким було проведено навчання та перевірку знань з охорони праці працівників або членів комісії з охорони праці учасника, повинен бути у «Переліку суб’єктів господарювання, які проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання» опублікованому на сайті Держпраці. В разі якщо навчання та перевірку знань з охорони праці працівників учасника задіяних в роботі проводила внутрішня комісії з охорони праці учасника, то на членів цієї комісії надати скан-копії з оригіналів посвідчень та протоколів або витягів з протоколів, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань охорони праці з питань: НПАОП 0.00-7.11-12 Забезпечення роботодавцями охорони праці працівників; НПАОП 0.00-1.15.07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. Надати скан-копії оригіналів посвідчень та протоколів або витягів з протоколів, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки керівника Учасника та виконавця робіт. На працівників, задіяних в роботах підвищеної небезпеки надати відповідні посвідчення про присвоєння кваліфікацій, зокрема: монтажника, бетоняра. Обов’язковою вимогою є наявність в Учасника інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, який пройшов професійну атестацію, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним вимогам пов’язаними із створення об’єктів архітектури та спроможності виконання робіт (послуг). Надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, дійсного на момент розкриття пропозицій. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи, які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу та копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 2) Довідку у довільній формі, про наявність матеріально-технічної бази. Зазначена довідка має містити інформацію щодо найменування обладнання, машин чи механізмів, їх кількість, стан обладнання машин чи механізмів (нове, справне, не справне тощо), зазначити власне, орендоване, (надання послуг) залучається субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів). Для власної техніки - учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік основних засобів, за підписом уповноваженої особи учасника щодо підпису документів. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при наданні послуг. Кількість техніки має бути достатньою для наданняя послуг у повному обсязі. Залучена до надання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі пропозиції учасником надається гарантійний лист. Для орендованої техніки – у разі залучення техніки та обладнання на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування (у яких повинно бути визначено їх перелік): копії чинних договорів оренди, або копії чинних договорів про надання послуг. 3) Цивільно – правові договори з посадою працівників, що вказані в довідці про працівників. На працівників задіяних в роботах/послугах надати скан-копії оригіналів посвідчень та протоколів або витягів з протоколів, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань з питань: НПАОП 0.00-1.15.07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті та НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (Рубчиков Олександр Юрійович, Плахотіна Тетяна Василівна, Шмалько Євген Вікторович).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.