Період оскарження умов закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-12-2023, 00:00
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений технічною специфікацією.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 796 722,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 13 983,61 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04369699 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Петро Чобіт |
Телефон: | +380322271695 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 81131, Україна, Львівська область,с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Капітальний ремонт дороги по вул.Львівська в с.Липники Пустомитівського району Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник в складі пропозиції надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №2212/02 від 22.12.2023 р., проте в колонці «Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування» позиція 1.26 зазначено найменування – Маркірувальна машина для влаштування горизонтальної дорожньої розмітки акриловою фарбою, а в Свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу – Загальний вантажний – Загальний бортовий малотонажний В. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується Довідкою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник в складі пропозиції надає Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору №2212/05 від 22.12.2023 р., проте в колонці «Ціна договору» та «Стан виконання договору», зазначає: - Договір 32-ВТ/20 від 04.06.2020р сума Договору – 6 858 000,00 грн (99,86%), а відповідно до Додаткової Угоди та листа відгуку, сума Договору – 6 848 502,23, тому договір виконано в повному обсязі (100%) - Договір 180 від 09.07.2021 р суму Договору – 3 810 000,00 грн (85,96%), відповідно до Додаткової Угоди та листа відгуку, сума Договору 3 274 979,61 грн, тому договір виконано в повному обсязі (100%) Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.