Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 51 861 329,57 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 259 306,65 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 259 306,65 UAH |
Замовник: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43078651 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кузьменко Ольга Василівна |
Телефон: | +380667800498 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 13 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт. Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», затвердженої протоколом уповноваженої особи Бадічко Ю.В. №13/12/23-001 від 13 грудня 2023 р. (далі - Тендерна документація) встановлено учасники надають копію статуту або іншого установчого документу в останній редакції та опис з кодом доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення учасника, копію рішення чи протоколу уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та лист пояснення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту; Згідно абзацу 4 з кінця частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації, встановлено, що копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечує можливість коректно прочитати документ. Пунктом 3. Частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації, встановлено, що учасники надають документи для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років) щодо керівника (ів), ІТП, а також працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обов’язкових працівників, які повинні бути за умовами цієї Тендерної документації, Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду або копії укладених договорів цивільно-правового характеру. Обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера (не менше одного), інженера-будівельника (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного), та не менше 5 робітників, що залучатимуться до виконання робіт. На працівника з правом виконання робіт у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього у відповідності до діючого законодавства України). Учасник обов’язково повинен надати копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці наступних працівників: головного інженера з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку; охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-.15-07). Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видану не раніше дати оприлюднення оголошення або більш пізню дату; Другим абзацом частини 3.6. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що для виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинна бути документально підтверджена наявність в учасника електротехнічної лабораторії для проведення наступних вимірювань: опору ізоляції та перевірку спрацювання пристроїв захисту (сила струму короткого замикання) електроустановок, електропроводки напругою до 1000 В; опору ізоляції та перехідного опору електричного контакту кабельних ліній. Наявність у власності або залучення електротехнічної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність в учасника права власності, або, у разі залучення,- договорів оренди/надання послуг чи іншого виду договору. Додатково надається лист відповідної електротехнічної лабораторії про готовність здійснювати випробування та проведення вимірювань безпосередньо на об'єкті в ході виконання робіт за предметом цієї закупівлі із зазначенням її ідентифікатора в електронній системі закупівель та переліку вимірювань, а також чинні свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на техніку лабораторії, якою здійснюватимуться дослідження. На підтвердження можливості здійснення досліджень, передбачених цим підпунктом тендерної документації, а також вимірювальних можливостей відповідної електротехнічної лабораторії учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент подання тендерної пропозиції сертифікат визнання вимірювальних можливостей та/або атестат про акредитацію з додатком, що містить перелік вимірювальних можливостей відповідної лабораторії. Підпунктом 4.1. пункту 4. частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю. Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Дана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період. Пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1. Учасник надає довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі: 1.2. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного автотранспорту - свідоцтва державної реєстрації/копії технічних паспортів; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. У випадку використання матеріально-технічної бази субпідрядників для виконання робіт, на підтвердження цього критерію, учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням будівельних машин та механізмів. Обов’язкова мінімальна наявність в учасника наступного обладнання, будівельних машин і механізмів: – не менше 2-х вантажних спеціалізованих самоскидів; – не менше 1-го навантажувача; – не менше 1-го екскаватора; – не менше 1-го автокрану; – не менше 1-го компресора; – не менше 1-го вiбратора поверхневого; – не менше 2-х дрилей електричних; – не менше 2-х перфораторів; – не менше 2-х шуруповертів; – не менше 1-ї пилки дискової; – не менше 1-го пилососу промислового; Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення із зазначенням інформації про його адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником, копію паспорта, ідентифікаційного коду посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів); Згідно частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа; Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають ліцензію на провадження відповідної діяльності щодо предмету закупівлі (з додатком, який містить перелік видів робіт) на виконання, вказаних у технічному завданні (Додаток №2 до ТД) (власну та на субпідрядника, у разі залучення); Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають копії дозволів, декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо предмету закупівлі (у випадках передбачених законодавством) (власну та на субпідрядника, у разі залучення). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН" #42855266 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт.Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-10-001556-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав опис з кодом доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; Учасник надав витяг платника податку на додану вартість, який не має високого рівня чіткості; Учасник надав довідку про наявність працівників, яка не містить інформації на всіх працівників, на яких подано документи в складі тендерної пропозиції; Учасник не надав на всіх працівників копії наказів або копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру; Учасник не надав інформацію про проходження головним інженером з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку; Учасник не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоди на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5; Учасник не надав копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видану не раніше дати оприлюднення оголошення або більш пізню дату; Учасник не надав всі документи для підтвердження наявності в учасника електротехнічної лабораторії для проведення наступних вимірювань: опору ізоляції та перевірку спрацювання пристроїв захисту (сила струму короткого замикання) електроустановок, електропроводки напругою до 1000 В; опору ізоляції та перехідного опору електричного контакту кабельних ліній; Учасник не надав фінансову звітність за останній звітній період та квипанцію про її подання, а також квитанцію про подання фінансової звітності за 2022 рік до податкового органу та податкову декларацію за 2022 рік; Учасник не надав всі документи, що вимагались пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації та не підтвердив всю відповідну інформацію, що вимагалось пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації; Учасник надав копію паспорту на посадову особу щодо підпису документів тендерної пропозиції, яка містить не всі сторінки даного документу; Учасник не надав всі ліцензії та дозволи/декларації на виконання робіт, вказаних у технічному завданні (Додаток №2 до ТД) (власну та на субпідрядника, у разі залучення). Учаснику необхідно завантажити документи, які не були подані в складі тендерної пропозиції та документи, які потребують виправлення невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.