Закупівлю оголошено - 10-12-2023, 23:28. Дата останніх змін - 31-01-2024, 16:58

Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт.Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Закупівля: UA-2023-12-10-001556-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-10-000597-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-12-2023, 23:28
по 15-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-12-2023, 23:28
по 18-12-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:51 861 329,57 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:259 306,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:259 306,65 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відділ освіти Бородянської селищної ради
ЄДРПОУ:43078651 Досьє YouControl
Контактна особа:Кузьменко Ольга Василівна
Телефон:+380667800498
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226
6


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Реконструкція будівлі Комуналь ...
51 861 329,57 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт. Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

1
роботи
07801 Україна Київська область Бучанський р-н, смт.Бородянка вул. Нова, буд. 1А.
по 31-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Дучук Юрій Ростиславович
Остаточна пропозиція:
50 195 728,06 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
15-01-2024, 21:32
Період подачі оскарження:
по 21-01-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-01-24, 23:13:37
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 13 частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт. Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», затвердженої протоколом уповноваженої особи Бадічко Ю.В. №13/12/23-001 від 13 грудня 2023 р. (далі - Тендерна документація) встановлено учасники надають копію статуту або іншого установчого документу в останній редакції та опис з кодом доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення учасника, копію рішення чи протоколу уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та лист пояснення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту; Згідно абзацу 4 з кінця частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації, встановлено, що копії документів, які долучаються Учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечує можливість коректно прочитати документ. Пунктом 3. Частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації, встановлено, що учасники надають документи для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років) щодо керівника (ів), ІТП, а також працівників робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обов’язкових працівників, які повинні бути за умовами цієї Тендерної документації, Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду або копії укладених договорів цивільно-правового характеру. Обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера (не менше одного), інженера-будівельника (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного), та не менше 5 робітників, що залучатимуться до виконання робіт. На працівника з правом виконання робіт у частині кошторисної документації необхідно надати діючий кваліфікаційний сертифікат, виданий уповноваженим органом (підприємством/установою/організацією), який підтверджує право виконання робіт у частині кошторисної документації. У випадку необхідності, до кваліфікаційного сертифікату необхідно надати свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання останнього у відповідності до діючого законодавства України). Учасник обов’язково повинен надати копії посвідчення про проходження навчання з охорони праці наступних працівників: головного інженера з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку; охорона праці і промислова безпека у будівництві ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12), Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-.15-07). Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видану не раніше дати оприлюднення оголошення або більш пізню дату; Другим абзацом частини 3.6. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що для виконання робіт, що є предметом закупівлі, повинна бути документально підтверджена наявність в учасника електротехнічної лабораторії для проведення наступних вимірювань: опору ізоляції та перевірку спрацювання пристроїв захисту (сила струму короткого замикання) електроустановок, електропроводки напругою до 1000 В; опору ізоляції та перехідного опору електричного контакту кабельних ліній. Наявність у власності або залучення електротехнічної лабораторії повинна бути підтверджена шляхом надання в складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність в учасника права власності, або, у разі залучення,- договорів оренди/надання послуг чи іншого виду договору. Додатково надається лист відповідної електротехнічної лабораторії про готовність здійснювати випробування та проведення вимірювань безпосередньо на об'єкті в ході виконання робіт за предметом цієї закупівлі із зазначенням її ідентифікатора в електронній системі закупівель та переліку вимірювань, а також чинні свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на техніку лабораторії, якою здійснюватимуться дослідження. На підтвердження можливості здійснення досліджень, передбачених цим підпунктом тендерної документації, а також вимірювальних можливостей відповідної електротехнічної лабораторії учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції діючий на момент подання тендерної пропозиції сертифікат визнання вимірювальних можливостей та/або атестат про акредитацію з додатком, що містить перелік вимірювальних можливостей відповідної лабораторії. Підпунктом 4.1. пункту 4. частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю. Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів; податкову декларацію платника податку. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про прийняття звітності вищезазначеним органом. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Дана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період. Пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. 1.1. Учасник надає довідку встановленої форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг/виконання робіт, які є предметом закупівлі: 1.2. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного автотранспорту - свідоцтва державної реєстрації/копії технічних паспортів; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. У випадку використання матеріально-технічної бази субпідрядників для виконання робіт, на підтвердження цього критерію, учасник додатково надає довідку в довільній формі із зазначенням будівельних машин та механізмів. Обов’язкова мінімальна наявність в учасника наступного обладнання, будівельних машин і механізмів: – не менше 2-х вантажних спеціалізованих самоскидів; – не менше 1-го навантажувача; – не менше 1-го екскаватора; – не менше 1-го автокрану; – не менше 1-го компресора; – не менше 1-го вiбратора поверхневого; – не менше 2-х дрилей електричних; – не менше 2-х перфораторів; – не менше 2-х шуруповертів; – не менше 1-ї пилки дискової; – не менше 1-го пилососу промислового; Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення із зазначенням інформації про його адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником, копію паспорта, ідентифікаційного коду посадової (их) та/або уповноваженої (их) осіб на право підпису документів пропозиції), довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів); Згідно частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі пропозиції такий документ у повному обсязі, за виключенням випадків, коли в документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок такого документа; Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають ліцензію на провадження відповідної діяльності щодо предмету закупівлі (з додатком, який містить перелік видів робіт) на виконання, вказаних у технічному завданні (Додаток №2 до ТД) (власну та на субпідрядника, у разі залучення); Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають копії дозволів, декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо предмету закупівлі (у випадках передбачених законодавством) (власну та на субпідрядника, у разі залучення). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН" #42855266 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт.Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-10-001556-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав опис з кодом доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України; Учасник надав витяг платника податку на додану вартість, який не має високого рівня чіткості; Учасник надав довідку про наявність працівників, яка не містить інформації на всіх працівників, на яких подано документи в складі тендерної пропозиції; Учасник не надав на всіх працівників копії наказів або копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру; Учасник не надав інформацію про проходження головним інженером з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці та виробничої санітарії, надання домедичної допомоги потерпілим в разі нещасного випадку; Учасник не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоди на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену за формою згідно Додатка №5; Учасник не надав копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), видану не раніше дати оприлюднення оголошення або більш пізню дату; Учасник не надав всі документи для підтвердження наявності в учасника електротехнічної лабораторії для проведення наступних вимірювань: опору ізоляції та перевірку спрацювання пристроїв захисту (сила струму короткого замикання) електроустановок, електропроводки напругою до 1000 В; опору ізоляції та перехідного опору електричного контакту кабельних ліній; Учасник не надав фінансову звітність за останній звітній період та квипанцію про її подання, а також квитанцію про подання фінансової звітності за 2022 рік до податкового органу та податкову декларацію за 2022 рік; Учасник не надав всі документи, що вимагались пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації та не підтвердив всю відповідну інформацію, що вимагалось пунктом 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації; Учасник надав копію паспорту на посадову особу щодо підпису документів тендерної пропозиції, яка містить не всі сторінки даного документу; Учасник не надав всі ліцензії та дозволи/декларації на виконання робіт, вказаних у технічному завданні (Додаток №2 до ТД) (власну та на субпідрядника, у разі залучення). Учаснику необхідно завантажити документи, які не були подані в складі тендерної пропозиції та документи, які потребують виправлення невідповідностей, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-01-24, 23:13:37
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-10-001556-a-c1
Номер договору:
19-Р
Дата підписання договору:
29-01-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 29-01-2024 по 31-12-2024
50 195 728,06 UAH
Ціна договору
47 029 773,38 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК"СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
50 195 728,06 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-12-2023, 21:02:14
Видалено10-12-2023, 23:31:05
Експортовано:13-12-2023, 20:58:50
Експортовано:13-12-2023, 20:58:50
Видалено10-12-2023, 23:29:02
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт.Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 259 306 гривень 65 копійок, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження оформлення банківської гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти Бородянської селищної ради; Місцезнаходження Замовника: Україна, 07801, Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226; Код ЄДРПОУ: 43078651. Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Реконструкція будівлі Комунальної установи "Інклюзивно - ресурсний центр" Бородянської селищної ради Київської області за адресою: смт.Бородянка, вул. Нова, буд. 1А, Бучанського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-3:2018, ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: Відділу освіти Бородянської селищної ради, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: Відділ освіти Бородянської селищної ради; Місцезнаходження Замовника: Україна, 07801, Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226; Код ЄДРПОУ: 43078651 Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Пропозиція повинна містити лист від страхової компанії (із зазначенням ідентифікатору закупівлі) щодо досягнення попередньої домовленості про надання такої страхової гарантії. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Статус: Активна
Дата створення: 10-12-2023, 23:28:42
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ