Період оскарження умов закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 337 352,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 686,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УЛАШАНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
| ЄДРПОУ: | 04405064 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ulashanivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Інна Адамчук |
| Телефон: | +380673936834 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 30070, Україна, Хмельницька область,Шепетівський район, cело Улашанівка , вулиця Перемоги, будинок 4 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Минув строк надання послуги, який був визначений у тендерній документації до закупівлі. Завершується 2023 рік, в межах кошторисних призначень якого оголошувалась закупівля. В бюджеті громади на 2024 рік кошти на цю послугу не передбачені.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-01-2024, 00:02
Період оскарження:
з 29-12-2023, 10:24 по 09-01-2024, 00:00
Документи:
За результатом розгляду поданих документів у складі пропозиції виявлено, що: 1) пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до закупівлі встановлено вимогу інформацію про залучення/незалучення субпідрядників/ співвиконавців - таку інформацію не надано; 2) пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до закупівлі встановлено вимогу надання довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за період 2018-2023 рр, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону), предмету договору, обсягу та строків виконання – такої довідки не надано. 3) пунктом 7 Додатку 1 «Перелік документів та інформація, яку має надати учасник закупівлі», встановлено вимогу надання листа на фірмовому бланку (у разі наявності), складеного в довільній формі, згідно з яким Учасник гарантує, що інформація, надана ним у складі тендерної пропозиції, є достовірною - такий лист не надано; 4) пунктом 4.3. Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» передбачено, шо учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, може у складі своєї пропозиції подати інші документи, які вважає за доцільним. Учасником у складі пропозиції подано документи, а саме -Дозвіл № 0090.18.14 виданий Державною службою України з питань праці (закінчився термін дії 17.02.2023р), -Дозвіл №0089.18.14. виданий Державною службою України з питань праці (закінчився термін дії 17.02.2023р), -Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 23.11.2017 року №602-123-20-3/36507 (втратив чинність із зупиненням дії ДСТУ Б В.2.6-15:2011 «Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні. Загальні технічні умови» з 01.02.2021 року")
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.