Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 12-12-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 382 770,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 913,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Авангардкомунсервіс" Авангардівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 36518741 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мокан Сергій Євгенович |
| Телефон: | +380487044014 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67806, Україна, Одеська область,селище міського типу Авангард, вулиця Фруктова, будинок 4/1 |
6 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Згідно річного плану комунального підприємства та змін до нього, що затверджені протоколом Уповноваженої особи від 04.12.2023 року №213/2023, джерелом фінансування процедури закупівлі — «ДК 021:2015:45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги благоустрою території населених пунктів (Благоустрій території кладовища (улаштування паркану) в селищі Радісне Одеського району Одеської області))» є місцевий бюджет Авангардівської селищної ради (Ідентифікатор плану UA-P-2023-12-04-007909-c). Фінансування закупівлі робіт, послуг і товарів за рахунок коштів місцевого бюджету здійснюються комунальним підприємством «Аванардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради відповідно до рішення від 23.02.2023 №1749-VIII «Про затвердження списку працівників Комунального підприємства «Авангардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради на отримання щомісячної грошової допомоги у 2023 році» (із змінами та доповненнями) (рішення перебуває у вільному доступі на офіційному сайті Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за посиланням https://avangard.od.gov.ua/ ). Станом на сьогодні дане рішення втратило чинність. Фінансування закупівлі робіт, послуг і товарів за рахунок коштів місцевого бюджету комунальним підприємством «Аванардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради на 2024 рік передбачено згідно рішення від 23.02.2023 №1749-VIII «Про затвердження списку працівників Комунального підприємства «Авангардкомунсервіс» Авангардівської селищної ради на отримання щомісячної грошової допомоги у 2024 році» (рішення перебуває у вільному доступі на офіційному сайті Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області за посиланням https://avangard.od.gov.ua/ ). Згідно цього рішення, станом на сьогодні, фінансування робіт закупівлі — «ДК 021:2015:45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги благоустрою території населених пунктів (Благоустрій території кладовища (улаштування паркану) в селищі Радісне Одеського району Одеської області))» на 2024 рік не передбачено. Відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. Уповноважена особа вирішила: 1. Відмінити процедуру закупівлі за предметом: «ДК 021:2015:45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Послуги благоустрою території населених пунктів (Благоустрій території кладовища (улаштування паркану) в селищі Радісне Одеського району Одеської області))» згідно підпункту 3 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), а саме скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-01-2024, 00:00
Період оскарження:
з 18-01-2024, 15:13 по 29-01-2024, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.