Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
Послуги повинні надаватись відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54. Під час надання послуги Виконавець зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України, а також дотримуватись вимог ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 722 588,90 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
Замовник: | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
ЄДРПОУ: | 05410576 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шарий Максим Олександрович |
Телефон: | 380509828125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, Інженерна, 1 |
2 |
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність №1: Учасник не подав у вигляді електронного документу довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видану Банком-гарантом та підписану шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Невідповідність №2: Учасник не подав у вигляді електронного документу виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком-гарантом та підписану шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 9 тендерної документації по вказаній закупівлі, затв. протоколом уповноваженої особи від 01.12.2023 б/н в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» в абзаці 9: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії, Учасником подаються у вигляді електронних документів: довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом та підписані шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Повноваження осіб, які підписали довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку з Банку по рахунку покриття, повинні бути підтверджені відповідним документом, підписаним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) у вигляді електронного документу довідку з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, видану Банком-гарантом та підписану шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно; 2) у вигляді електронного документу виписку з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком-гарантом та підписану шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до учасника процедури закупівлі - ФОП Рубанов Володимир Олегович про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.