Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 170 013,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 850,07 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22982512 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380544975348 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
1 |
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради адреса: 41100, Україна, Сумська обл., м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 код в ЄДРПОУ 22982512 14 грудня 2023 р. м. Шостка Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, дійсній на дату оголошення процедури закупівлі) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом по управлінню житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради від 04.01.2022р. № 01/24-02-10, Встановлено підстави для вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "Грянка Марія Віталіївна" (код учасника в ЄДРПОУ 3138517389; юридична адреса: 41100, Україна, Сумська область, Шосткинський р-н, м. Шостка, вулиця Озерна, будинок 28, квартира 74; тел. 0953499574) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт системи збирання відходів - майданчика для розміщення контейнерів для зберігання побутових відходів по вулиці Чернігівська на території між будинками № 11 та № 13 в місті Шостка Сумської області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-29-019554-a) у зв’язку з виявленням таких невідповідностей УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей в разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 2. У зв’язку з виявленими невідповідностями, висунути вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей згідно предмету закупівлі «Поточний ремонт системи збирання відходів - майданчика для розміщення контейнерів для зберігання побутових відходів по вулиці Чернігівська на території між будинками № 11 та № 13 в місті Шостка Сумської області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-29-019554-a). *********** ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Предмет закупівлі: «Поточний ремонт системи збирання відходів - майданчика для розміщення контейнерів для зберігання побутових відходів по вулиці Чернігівська на території між будинками № 11 та № 13 в місті Шостка Сумської області» (Код згідно ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). Номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель UA-2023-11-29-019554-a. ----------------------------------------- 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ------------------------------------------ 1. Відповідно підпункту 1.1.2 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає в складі тендерної пропозиції: «Підписана «Технічна специфікація» згідно Додатку 2 тендерної документації.» В складі тендерної пропозиції учасник надав підписану технічну специфікацію, яка відрізняється від поданою в тендерній документації. Вимога: учасник повинен надати: «Підписану «Технічна специфікація» згідно Додатку 2 тендерної документації.» 2. Відповідно до пункту 1 Додатка 3 «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» до тендерної документації учасник повинен надати: «Гарантійний лист, що під час надання послуг згідно предмету закупівлі буде дотримано діючих нормативних документів щодо охорони праці» Вимога: «Учасник повинен надати: Гарантійний лист, що під час надання послуг згідно предмету закупівлі буде дотримано діючих нормативних документів щодо охорони праці» 3. Відповідно до пункту 6 Додатка 3 «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» до тендерної документації учасник повинен надати: «Якщо Учасник закупівлі – фізична особа-підприємець або фізична особа: скан-копія оригіналу паспорту (всіх сторінок – в разі наявного паспорту у формі книжки; у формі ID-картки – обидві сторони) та скан-копія оригіналу ідентифікаційного коду» Вимога: «Учасник повинен надати: Якщо Учасник закупівлі – фізична особа-підприємець або фізична особа: скан-копія оригіналу паспорту (всіх сторінок – в разі наявного паспорту у формі книжки; у формі ID-картки – обидві сторони) та скан-копія оригіналу ідентифікаційного коду» *********** 2. Розмістити в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відкритих торгів з Особливостями в порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, протягом одного робочого дня з дати прийняття даного рішення. Уповноважена особа Ковальчук Ірина Володимирівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.