Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 3 527 474,40 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 17 990,12 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
ЄДРПОУ: | 05447349 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Надія Вороняк |
Телефон: | +380324433570 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82100, Україна, Львівська область,м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиція Учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК "ВІАКОМ" виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано АКТ обстеження об’єкту від 01 грудня 2023 року (файл АКТ ОБСТЕЖЕННЯ.pdf), в якому не зазначено представника Замовника, і який не завірений Замовником, а відтак не виконано вимогу абзацу 22 пункту 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, де зазначено: «Для більш ефективної підготовки своєї тендерної пропозиції потенційні учасники цієї процедури закупівлі повинні відвідати у період звернення за роз’ясненнями об’єкт, на якому надаватимуться послуги (виконуватимуться роботи), і скласти та надати у складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкта, завірений представником замовника та представником потенційного учасника. Потенційні учасники мають змогу здійснити обстеження об’єкта, на якому надаватимуться послуги (виконуватимуться роботи), у робочий час відповідно до графіка роботи замовника. Графік роботи замовника: понеділок – четвер (08:00 –17:00), п’ятниця (08:00 –15:45).» Тому для усунення даної невідповідності, Учаснику необхідно привести у відповідність до вимог тендерної документації АКТ обстеження об’єкту від 01 грудня 2023 року. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції подана ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ (ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, БУДІВЕЛЬНИХ (ДОРОЖНІХ) МАШИН, МЕХАНІЗМІВ ТА УСТАТКУВАННЯ), МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ЯКІ Є НЕОБХІДНИМИ ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вихідний №10/23-30ТД від 06 грудня 2023 року (файл 30.Обладнання (4).docx.p7s), у якій Учасник зазначає, що для виконання робіт планує залучити відповідно до договору про надання послуг №05/12/23-1С від 05.12.2023 фрезу дорожню Wirtgen 1000C, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу серія ЕЕ №025079 у кількості 1 штука, що не відповідає інформації зазначеній в пункті 1.1. договору про надання послуг №05/12/23-1С від 05.12.2023 (файл договір надання послуг технікою.pdf), який поданий в складі тендерної пропозиції в якості документального підтвердження, а саме в частині марки машини. А відтак, Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення привести у відповідність інформацію, зазначену у ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ (ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, БУДІВЕЛЬНИХ (ДОРОЖНІХ) МАШИН, МЕХАНІЗМІВ ТА УСТАТКУВАННЯ), МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ, ЯКІ Є НЕОБХІДНИМИ ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ і її документальне підтвердження відповідно до підпункту 1.1 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.