Період оскарження умов закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 390 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22982512 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380544975348 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
1 |
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради адреса: 41100, Україна, Сумська обл., м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 код в ЄДРПОУ 22982512 08 грудня 2023 р. м. Шостка Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, дійсній на дату оголошення процедури закупівлі) (далі – Особливості), Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом по управлінню житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради від 04.01.2022р. № 01/24-02-10, Встановлено підстави для вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Горбунова О.Л. (код учасника в ЄДРПОУ 2882909042; юридична адреса: 41100, Україна, Сумська область, Шосткинський р-н, м. Шостка, вул. Свободи, буд. 17, кв. 65; тел. 0953484999) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей згідно предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності по вул. Жовтнева в с. Собичеве Сумської області (покриття ґрунтової дороги). Код згідно ДК 021:2015 – 45233142-6 - Ремонт доріг» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-017522-a) у зв’язку з виявленням таких невідповідностей УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до пункту 43 Особливостей в разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 2. У зв’язку з виявленими невідповідностями, висунути вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей згідно предмету закупівлі «Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності по вул. Жовтнева в с. Собичеве Сумської області (покриття ґрунтової дороги). Код згідно ДК 021:2015 – 45233142-6 - Ремонт доріг» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-017522-a). *********** ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Предмет закупівлі: «Послуги з поточного ремонту вулиць і доріг комунальної власності по вул. Жовтнева в с. Собичеве Сумської області (покриття ґрунтової дороги). Код згідно ДК 021:2015 – 45233142-6 - Ремонт доріг» (Код згідно ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель UA-2023-11-27-017522-a. ----------------------------------------- 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ------------------------------------------ 1. Відповідно підпункту 5.1.1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації: «Якщо техніка є невласною – орендованою, відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших учасник повинен надати: - письмову згоду власника, орендодавця або надавача послуг на використання майном саме у даній закупівлі. Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції.» В складі тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність орендованого транспорту, але відсутня письмова згода орендодавця. Вимога: «Для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі про його відповідність такому кваліфікаційному критерію як НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ОБЛАДНАННЯ, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ учасник повинен надати письмову згоду власника, орендодавця або надавача послуг на використання майном саме у даній закупівлі, яка чинна на дату подання пропозиції» 2. Відповідно підпункту 5.1.1 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації: - учасник для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі про його відповідність такому кваліфікаційному критерію як НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД надав довідку про наявність працівників, яка не містить повної затребуваної інформації. Також не надані підтверджуючі документи в повному обсязі. Вимога: «Для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі про його відповідність такому кваліфікаційному критерію як НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, учасник повинен надати повну інформацію відповідно до підпункту 5.1.2 розділу 2 тендерної документації». 3. Відповідно до пункту 1 Додатка 3 «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» до тендерної документації учасник повинен надати: «Гарантійний лист, що під час надання послуг згідно предмету закупівлі буде дотримано діючих нормативних документів щодо охорони праці.» Вимога: «Учасник повинен надати: Гарантійний лист, що під час надання послуг згідно предмету закупівлі буде дотримано діючих нормативних документів щодо охорони праці.» 4. Відповідно до пункту 9 Додатка 3 «Інші документи, що надає Учасник у складі своєї пропозиції» до тендерної документації учасник повинен надати: «Довідку у довільній формі, в якій зазначено, що Учасник здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; використовує сертифіковані матеріали; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище.» Вимога: «Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі, в якій зазначено, що Учасник здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність учасника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; використовує сертифіковані матеріали; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище.» *********** 2. Розмістити в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією відкритих торгів з Особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-27-017522-a) в порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей, протягом одного робочого дня з дати прийняття даного рішення. Уповноважена особа Ковальчук Ірина Володимирівна
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.