Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-12-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 21 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку про наявність обладнання та договори до них, які припиняють свою дію 31.12.2023 року, що не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема договори: №003-01/20 від 10.01.2020; №005-01/20-ПО від 10.01.2020; №001-03/22 від 05.10.2022; №001-02/22 від 03.10.2022; №01-09/20 від 01.09.2020; №01/02/17 від 01.02.2017; №006-01/20-ПО від 10.01.2020; №004-01/20-ПО від 10.01.2020; №001-22/22 від 17.10.2022. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1.1. Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) договори на техніку, що повинні бути дійсними протягом усього строку надання послуг
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.