Період оскарження умов закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-12-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 75 555 925,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 377 779,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 377 779,00 UAH |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
| Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
0 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності. 1. Згідно вимог підпункту 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: Довідка за формою Додатку 5 документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількісті одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. 1.1. У складі тендерної пропозиції відсутня Довідка за формою Додатку 5 документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції завантажений договір про надання послуг №1/12 від 01.12.2023. Відповідно до пункту 1.1 даного договору «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується надати будівельні послуги з використанням інструментів, устаткування та приладів (Додаток №1) на будівельному майданчику по вул.Вишнева, 8Б с.Писарівка Павлоградського району Дніпропетровської області, а Замовник зобов’язується перевірити надані послуги. Та зобов’язується сплачувати вартість наданих послуг.». В Додатку №1 до даного договору зазначено «Перелік інструментів, устаткування та приладів, які використовуються в наданні будівельних послуг на будівельному майданчику по вул.Успенсько-Троїцькій, 51 в м.Конотоп Сумської області.». Враховуючи вище зазначене, не зрозуміло до якого об’єкту будівництва був укладений договір про надання послуг №1/12 від 01.12.2023. 1.3. У складі тендерної пропозиції завантажений договір №0201/23-П про надання послуг від 02 січня 2023 року. Невід’ємними частинами Договору є: Додаток 1 – Змінний рапорт про роботу машини/будівельного механізму (Зразок); Додаток 2 – Протокол узгодження Договірної ціни. У складі тендерної пропозиції відсутній Додаток 1 – Змінний рапорт про роботу машини/будівельного механізму (Зразок). 1.4. У складі тендерної пропозиції завантажений Акт приймання-передачі баштового поворотного крана від 10 жовтня 2023 року. В даному Акті не прописані дата та номер Договору, крім того у складі тендерної пропозиції відсутній даний Договір. 1.5. У складі тендерної пропозиції завантажений Договір оренди №010921 від 01 вересня 2021 року. Строк дії договору до 31 грудня 2023 року. Додаткові угоди до договору відсутні. Враховуючи вище наведені невідповідності, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши всі необхідні документи. 2. Згідно вимог підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: Довідку за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів). На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації в учасника, у складі тендерної пропозиції завантажено відповідну довідку з інформацією про склад та кількість працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору. Відповідно до завантажених документів у складі тендерної пропозиції учасника встановлена невідповідність в інформації, що міститься в завантажених документах, а саме: 2.1. Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підготовлена учасником не у відповідності до Додатку 6 до тендерної документації. 2.2. Відсутній договір з ФОП Романюк І.В. та посвідчення на тракториста-машиніста Пістаркова Ігоря Олеговича. 2.3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), у складі пропозиції відсутні скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів); скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. 2.4. У складі тендерної пропозиції учасник надав лист-гарантію №6/1 від 05 грудня 2023 року, про те, що учасник не має намір залучати до виконання робіт інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Враховуючи інформацію, яка зазначена учасником в довідці про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, щодо кількості та кваліфікації штатних працівників і працівників, які плануються залучатися учасником до виконання робіт, учаснику необхідно підтвердити кількісні та кваліфікаційні критерії по працівникам, які будуть залучені до виконання всіх об’ємів робіт передбачених ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ, згідно предмету даної закупівлі з наданням підтверджуючих документів. Враховуючи вище наведені невідповідності, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши всі необхідні документи. 3. Згідно вимог підпункту 5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 3.1. Учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації. У складі тендерної пропозиції учасник завантажив довідку про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Дана довідка складена не у відповідності до Додатку 7 до тендерної документації. 3.2. Учасник повинен надати завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актів виконаних робіт на всю суму договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів» завантажено 2 договори, як аналогічні. Під час розгляду завантажених документів встановлено невідповідності, а саме: відповідно до предметів завантажених договорів та відповідно до переліку видів робіт зазначених в актах приймання виконаних будівельних робіт, вони не являються аналогічними договорами до предмету даної закупівлі та видів робіт передбачених в Технічному завданні до даної закупівлі. Завантажені копії договорів з додатковими угодами та актами виконаних робіт не завірені. Сума актів виконаних робіт в завантажених договорах не відповідає вказаній вартості договорів, на що учасником не надано пояснення. 3.3. Учасник повинен надати оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, з зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Учасником у складі пропозиції не завантажено підтверджуючі документи про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. 3.4. Учасник повинен підтвердити: Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 та сканами підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.3.2-.5.3.3. Під час розгляду завантажених документів встановлено невідповідність даній вимозі договору підряду №14/07-2021 від 14 липня 2021 року. Вартість даного договору становить менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Таким чином, досвід виконання аналогічних договорів не підтверджено і учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні підтверджуючі документи. 4. Згідно вимог підпункту 5.4. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: «Наявність фінансової спроможності (у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього): 5.4.1. Копії балансу Учасника (форма № 1) за чотири попередні календарні роки *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за чотири попередні календарні роки.* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за чотири попередні календарні роки. 5.4.3. Копія звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Фінансова спроможність учасника закупівлі є такою, що відповідає критерію, за умови: – якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі; – якщо очікувана вартість закупівлі більше 75 млн. грн., то середньорічний дохід (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен бути не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Під річним оборотом розуміються загальні надходження протягом року відповідно до звіту про рух грошових коштів.». Копії звітів про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки, не завірені печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника. Не надано у складі пропозиції копію звіту про рух грошових коштів за 2018 рік. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи. 5. Згідно вимог підпункту 5.5. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції. Зокрема, у зв’язку із відсутністю технічної реалізації в електронній системі закупівель (електронних полях) можливості підтвердити учасником відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування), учасник під час подання тендерної пропозиції зобов’язаний шляхом самостійного декларування (окремою довідкою в довільній формі, наданою у складі тендерної пропозиції, підтвердити відсутність підстави, передбаченої ч. 2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування). Учасником у складі тендерної пропозиції завантажена довідка щодо підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною 2 ст.7 Закону (абзац 14 пункту 47 Особливостей – під час їх застосування). Дана довідка складена не коректно, в частині того, що між учасником та замовником договори взагалі не укладались. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.