Період оскарження умов закупівлі - по 27-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 357,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чуб Тетяна Леонідівна |
| Телефон: | 380633197098 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє погодження, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація про залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу 1.5. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 1.6. У складі тендерної пропозиції Учасника надано дефектний акт; договірну ціну; зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку, які є частиною кошторисної документації без підпису та печатки сертифікованого інженера-проектувальника. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку. У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку відсутні посилання на постачальника та не зазначено сертифікати якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Разом з цим, відсутня кошторисна документація у форматі word. 1.7. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до пункту 6 розділу І ТД учасник Процедури закупівлі має надати погодження, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору. 2.2. Відповідно до підпункту 9.1 пункту 9 розділу ІІІ ТД учасник Процедури закупівлі має надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 2.3. Відповідно до підпункту 4.1.1. пункту 4 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 2.4. Відповідно до підпункту 4.1.2. пункту 4 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 2.5. Відповідно до підпункту 4.1.3. пункту 4 таблиці 1 Додатку 1 ТД учасник Процедури закупівлі має надати копію звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 2.6. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 2 ТД учасник Процедури закупівлі має надати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі: Дефектний акт; Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника та зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 2.7. Відповідно до підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 ТД учасник Процедури закупівлі має надати копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати погодження, що валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені до другого знаку після коми (соті). Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України – гривні, згідно з Договором. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно із умовами укладеного Договору. 3.2. Просимо надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). 3.3. Просимо надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3.4. Просимо надати копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу 3.5. Просимо надати копію звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 3.6. Просимо надати кошторисну документацію (розроблена в програмному комплексі АВК-5), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі word) у складі: Дефектний акт; Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; Локальні кошториси; Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з посиланням на постачальника та зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 3.7. Просимо надати копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.