Період оскарження умов закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 5 605 845,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 28 029,23 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 44087578 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ярослава Пацкан |
Телефон: | +380680813437 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90432, Україна, Закарпатська область,Хустський р-н, село Драгово, вул.Центральна, будинок 100 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Закупівля здійснюється за джерелом фінансування місцевий бюджет відповідно до Листа фінансового управління №1 від 08.01.2023р. кошти на фіксування об’єкту «Заміна вікон та дверей (по технології енергозбереження ) у Драгівському ліцеї Хустського району Закарпатської області за адресою : с.Драгово , вул .Центральна ,49 (капітальний ремонт)» не передбачені .
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-01-2024, 00:03
Період оскарження:
з 15-01-2024, 10:04 по 26-01-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: помилка в технічному завданні .
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-11-2023, 19:48
Період оскарження:
з 25-11-2023, 19:49 по 06-12-2023, 00:00
Документи:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) №46 С.Драгово 24листопада 2023р уповноваженої особи Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ГЛОРІЯ-В" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі "Заміна вікон та дверей (по технології енергозбереження ) у Драгівському ліцеї Хустського району Закарпатської області за адресою : с.Драгово , вул .Центральна ,49 (капітальний ремонт)" ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-11-14-017410-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: «Відповідно до Додатку №1 тендерної документації пункту 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований/і оригінал/и або завірену/і копію/ї документа/документ/ів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Договір Оренди транспортного засобу екскаватор марки :CATERPILLAR M312 не надано документи підтвердження технічний паспорт транспортного засобу.. -Договір оренди нерухомого майна не надано документи підтвердження права власності , при цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди строком на три років і більше. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : -до Договору оренди транспортного засобу екскаватор марки :CATERPILLAR M312 надати технічний паспорт транспортного засобу; - Договір оренди нерухомого майна надати документи підтвердження права власності , при цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди строком на три років і більше . Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.