Період оскарження умов закупівлі - по 16-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-11-2023, 00:00
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), в межах бюджетних призначень на відповідний період
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 8 848 616,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 88 486,16 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 43978794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бондар Світлана Миколаївна |
Телефон: | +380502289957 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89435, Україна, Закарпатська область,село Коритняни , вулиця Духновича, будинок 66В |
1 |
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації визначений перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасником ПП «ГРРЕМ-НОТ» були подані всі необхідні документи, проте в деяких з них є інформація, яку потрібно уточнити та виправити згідно вимог, які встановлені. 1. На виконання п. 1 ч.1 Додатку 1 документації Учасник подає довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. У даній довідці Учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути укладений за результатом проведення закупівлі. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним рухомим та нерухомим майном, дійсні та чинні, протягом всього строку, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Учасником ПП «ГРРЕМ-НОТ» подано Довідку №1 від 17.11.2023 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій в позиції 21 «Агрегат зварювальний Дніпро-М» не зазначено правова підстава володіння/користування цим майном та не надано документи на підтвердження права володіння/користування останнього. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – уточнену Довідку із зазначенням права власності на майно та наданням документів володіння цим майном. 2. На виконання п. 1 ч.2 Додатку 1 документації Учасник подає довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складеній в довільній формі. До довідки додаються документи (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), якими встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із усіма працівниками учасника або спеціалістом(ами), які безпосередньо планується залучатись учасником до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами проведення закупівлі. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі). Учасником ПП «ГРРЕМ-НОТ» подано Довідку №3 від 17.11.2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники Венгринович Л.М. та Пузяк А.А. зазначені як працівники субпідрядника/співвиконавця ПВКП «ГАРАНТ-ПЛЮС». Учасником надано копію Договору №1/12 від 01.12.2021 року. Проте, даний договір заключений між ПП «ГРРЕМ-НОТ» та ПВКП «ГАРАНТ-ПЛЮС» на надання послуг протипожежного призначення. Чи є вищезазначені громадяни Венгринович Л.М. та Пузяк А.А. працівниками ПВКП «ГАРАНТ-ПЛЮС» встановити неможливо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – один із зазначених документів, які визначені Додатком 1.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.