Період оскарження умов закупівлі - по 17-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-11-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 12 750,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: виявлено невідповідність середньомісячної тривалості робочого часу (Учасником застосовано 172,67 людино-годин), що призвело до неправильності розрахунків, оскільки дата, що фіксує застосовані поточні ціни для договірної ціни та локальних кошторисів будови – 15.11.2023, а станом на цю дату вже діяла норма 173,33 людино-години у зв’язку з продовженням воєнного стану. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: після таблиці Додатку 3 Тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до чинних нормативних документів». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) локальний кошторис, що відповідатиме Технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.