Період оскарження умов закупівлі - по 13-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 179 944,38 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 899,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГОЛОБСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 41834292 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руднік Ірина Вікторівна |
| Телефон: | 380335292137 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 45070, Україна, Волинська область,смт Голоби, Ковельський район, ВУЛИЦЯ КОВЕЛЬСЬКА , будинок 1 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІДЕЯ" (далі - Учасник) закупівлі за предметом Монтування та облаштування швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу із захисними властивостями протирадіаційного укриття для ЗДО смт Голоби «Дивосвіт» по вул..Романа Антонюка, 26 в смт Голоби Ковельського району Волинської області, код за ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (далі – Закупівля, ідентифікатор UA-2023-11-08-000069-a) виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією (п.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Так, згідно пп. 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Згідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У Додатку 1 до тендерної документації щодо проведення Закупівлі визначено кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону, а також перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти, а також не менше 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), акти виконаних робіт/надання послуг, що підтверджують повне виконання зазначеного у довідці договору. У Додатку 2 до тендерної документації щодо проведення Закупівлі визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги на закупівлю послуг за предметом: Монтування та облаштування швидкоспоруджуваної захисної споруди цивільного захисту модульного типу із захисними властивостями протирадіаційного укриття для ЗДО смт Голоби «Дивосвіт» по вул..Романа Антонюка, 26 в смт Голоби Ковельського району Волинської області, код за ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи. Виходячи з викладеного вище, Учасник мав завантажити аналогічний договір щодо надання вказаних послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.