Закупівлю оголошено - 07-11-2023, 17:35. Дата останніх змін - 01-12-2023, 14:48

Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Закупівля: UA-2023-11-07-015853-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-07-008282-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-11-2023, 17:35
по 15-11-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-11-2023, 17:35
по 18-11-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:42 892 217,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:214 461,08 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:214 461,08 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області
ЄДРПОУ:22843868 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець В'ячеслав Павлович
Телефон:380372583872
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
7


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт мосту на км ...
42 892 217,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

1
Роботи
58018 Україна Чернівецька область Чернівці ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205
по 31-12-2024
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ПБС   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Тичини 8А, 76018, Пастернак Олексій Станіславович
Остаточна пропозиція:
41 605 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-11-2023, 16:22
Період подачі оскарження:
по 29-11-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-11-23, 15:37:14
24

Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБС» за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, частина 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема у Додатку 1 тендерної документації. Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону»: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). Учасник ТОВ «ПБС» завантажив файл «1. Довідка про техніку.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. від 09.11.2023 року № 01/11-09 (далі – Інформаційна довідка про наявність техніки). Учасником допущені помилки при її заповненні Інформаційної довідки про наявність техніки, зокрема: У рядку 8: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА№ 169226 від 03.06.2021 року; Договір №09122019-Ю7 від 09.12.2019 року з ТОВ «Буковель»». У рядку 9: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)». У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА№ 651072 від 08.09.2021 року; Договір № 23/11/2021 про надання послуг від 23.11.2021 року з ТОВ «Дорожнє підприємство ПБС»». Договором № 23/11/2021 про надання послуг від 23.11.2021 року не передбачено надання обладнання, механізмів, будівельної техніки з екіпажем, тому такий договір не є договором надання послуг, а договором оренди обладнання, механізмів, будівельної техніки. Необхідно внести відповідні зміни у розділ 1 «Предмет договору», або надати іншу техніку, або надати підтвердні документи, відповідно умов тендерної документації, як для договору оренди: « - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником або Учасником (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.». У рядку 10: у колонці 3 Таблиці 1.1 записи не відповідають рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1: Учасник, відповідно рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1 у колонці 2 Таблиці 1.1 вказав «Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А»; у колонці 3 Учасник вказав: «Електростанція зварювальна FOGO FH 8220W (Зф-7,2кВА/1ф-3,8кВА, звар. стр-220А, HONDA GX 390, бак 6,2 2017 рік», зі зварювальним струмом 220А, що не відповідає вимозі Замовника: «…зварювальним струмом 250-400 А». у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Інвентарна картка обліку основних засобів б/н від 16.11.2023 року; Договір №09122019-Ю7 від 09.12.2019 року з ТОВ «Буковель»». Інвентарна картка обліку основних засобів «Електростанція зварювальна FOGO FH 8220W (Зф-7,2кВА/1ф-3,8кВА, звар. стр-220А, HONDA GX 390, бак 6,2» – власник ТОВ «Буковель» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «найменування заводу-виготовлювача», «модель, тип, марка», у колонці 23 – відсутні дані про рік випуску. Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). Необхідно внести зміни в рядку 10, колонці 3 Таблиці 1.1, відповідно вимог рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації. У рядку 14: у колонці 3 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 запис має відповідати записам у Інвентарній картці обліку основних засобів та Таблиці 1.1: «Компресор ЛІДЕР ВКП 420/340 л/хв, 380В,2,2кВт, 85 кг, 2017»; Інвентарна картка обліку основних засобів «Компресор ЛІДЕР ВКП 420/340 л/хв, 380В,2,2кВт, 85 кг» – власник ТОВ «ПБС» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «модель, тип, марка». Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). У рядку 15: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Інвентарна картка обліку основних засобів б/н від 16.11.2023 року; Договір №06122019-Ю7 від 06.12.2019 року з ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ»». Інвентарна картка обліку основних засобів «Компресор ЛІДЕР ВКП W1100.500л, 10(12)атм., 1400/1100 л/хв,380В,7,5кВт,355кг» – власник ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «найменування заводу-виготовлювача», «модель, тип, марка», у колонці 23 – відсутні дані про рік випуску. Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). У рядку 16: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Інвентарна картка обліку основних засобів б/н від 16.11.2023 року; Договір №06122019-Ю7 від 06.12.2019 року з ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ»». Інвентарна картка обліку основних засобів «Зварювальний апарат півавтомат АТОМ 1-180» – власник ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «найменування заводу-виготовлювача», «модель, тип, марка», у колонці 23 – відсутні дані про рік випуску. Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). до пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1., виправити невідповідності, встановлені в інвентарних картках обліку основних засобів ОЗ-6. Внести відповідні зміни до Договору № 23/11/2021 про надання послуг від 23.11.2021 року, щодо надання обладнання, механізмів, будівельної техніки з екіпажем або надати іншу техніку, або надати підтвердні документи, відповідно умов тендерної документації, як для договору оренди. Внести зміни в рядку 10, колонці 3 Таблиці 1.1, відповідно вимог рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності). Учасник ТОВ «ПБС» завантажив файл «14. Довідка про наявність працівників.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 09.11.2023 року № 56/11-09 (далі – Довідка про кваліфікацію і досвід працівників) та файл «15. Копії наказів.pdf» в якому надані сканкопії наказів на працівників, зазначених у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників. Учасником допущені помилки при заповненні Інформаційної довідки про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема при заповненні колонки 4 Таблиці 2.1. Відповідно до Приміток (з прикладами заповнення колонок 2, 4 Таблиці 2.1) до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «Примітки (з прикладами заповнення колонок 2, 4 Таблиці 2.1): * У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі, який Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 2.1. Приклад: «Головний інженер», «Дорожний працівник», «Водій», «Машиніст котка». ** Колонка 4 заповнюється виключно для інженерно-технічних працівників. Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні накази (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності) номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 2 Таблиці 2.1. Приклад: «Штатний (Наказ №33 від 03.03.2020 р.)», «Сумісництво (Наказ №44 від 04.04.2020 р.)», «Цивільно-правова угода №55 від 05.05.2020»». У рядку 1: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 36/15 К від 01.09.2015р., Наказ № 78-а/19 К від 17.05.2019р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Головний інженер», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ № 78-а/19 К від 17.05.2019р.)»; У рядку 2: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 19/15 К від 23.06.2015 р.; Наказ № 31/15 К від 30.07.2015 р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Інженер-геодезист», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 19/15 К від 23.06.2015 р.), Штатний (Наказ № 31/15 К від 30.07.2015 р.)»; У рядку 3: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ №100/19 К від 21.06.2019р., Наказ № 29-а/20 К від 26.02.2020р., Наказ №68-б/20 К від 30.04.2020р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Інженер з якості», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ №68-б/20 К від 30.04.2020р.)»; У рядку 4: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 14/15 К від 15.06.2015р., Наказ № 119-а/16К від 01.12.2016р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Начальник дорожньої експлуатаційної дільниці № 2 ДЕД», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ № 119-а/16К від 01.12.2016р.)»; У рядку 5: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 58/19 К від 09.04.2019р., Наказ №128-б/19 К від 31.07.2019р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Майстер», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 58/19 К від 09.04.2019р.), Штатний (Наказ №128-б/19 К від 31.07.2019р.)»; У рядку 6: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 53/16 К від 14.07.2016 р., Наказ № 35/17 К від 21.03.2017 р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Майстер», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ № 35/17 К від 21.03.2017 р.)»; У рядку 7: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 118/16 К від 28.11.2016р., Наказ № 129-б/19 К від 31.07.2019р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Виконавець робіт по будівництву автомобільних доріг», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 118/16 К від 28.11.2016р.), Штатний (Наказ № 129-б/19 К від 31.07.2019р.)»; У рядку 9: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 7-а/15 К від 09.03.2015р.; Наказ № 71-д/18 К від 02.05.2018 р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Інженер з охорони праці», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 7-а/15 К від 09.03.2015р.), Штатний (Наказ № 71-д/18 К від 02.05.2018 р.)». Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику виправлену Інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, у відповідності з формою Таблиці 2.1. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»…

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-11-23, 15:37:14
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-11-07-015853-a-c1
Номер договору:
41
Дата підписання договору:
30-11-2023, 12:00
Строк дії договору:
по 31-12-2024
41 605 000,00 UAH
Ціна договору
34 670 833,33 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ПБС   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
41 605 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
ТОВ «ПБС» не планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-11-2023, 14:39:47
Видалено13-11-2023, 14:26:17
Видалено07-11-2023, 17:36:24
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
Тип документа: Проект договору
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:13-11-2023, 14:38:23
Експортовано:13-11-2023, 14:38:23
Тип документа: Тендерна документація
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції"(Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами), з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області Код ЄДРПОУ: 22843868 IBAN: UA638201720355199002000005759 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
Статус: Активна
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5,0 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2025 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області Код ЄДРПОУ: 22843868 IBAN: UA638201720355199002000005759 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника.
Статус: Архівована
Дата створення: 07-11-2023, 17:35:13
Дата архівування: 13-11-2023, 14:37:55
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1,0 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2025 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області Код ЄДРПОУ: 22843868 IBAN: UA638201720355199002000005759 Банк: ДКСУ м. Київ Код банку (МФО): 820172 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Способи повернення учаснику процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається (особисто в руки уповноваженому представнику учасника або поштою) учаснику за його письмовим зверненням. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання Підрядником його договірних зобов’язань Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовником не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 13-11-2023, 14:37:55
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ