Період оскарження умов закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 42 892 217,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 214 461,08 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 214 461,08 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
| ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
| Телефон: | 380372583872 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
7 |
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ПБС» за предметом: «Капітальний ремонт мосту на км 535+453 автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м.Брест) – Ковель – Чернівці – Тереблече (на м.Бухарест), Чернівецька область (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, частина 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зокрема у Додатку 1 тендерної документації. Замовник встановив відповідно статті 16 Закону та з урахуванням Особливостей наступні кваліфікаційні критерії у Додатку 1 тендерної документації – «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону»: 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору». 1. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). Учасник ТОВ «ПБС» завантажив файл «1. Довідка про техніку.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), згідно форми Таблиці 1.1. від 09.11.2023 року № 01/11-09 (далі – Інформаційна довідка про наявність техніки). Учасником допущені помилки при її заповненні Інформаційної довідки про наявність техніки, зокрема: У рядку 8: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА№ 169226 від 03.06.2021 року; Договір №09122019-Ю7 від 09.12.2019 року з ТОВ «Буковель»». У рядку 9: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)». У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХА№ 651072 від 08.09.2021 року; Договір № 23/11/2021 про надання послуг від 23.11.2021 року з ТОВ «Дорожнє підприємство ПБС»». Договором № 23/11/2021 про надання послуг від 23.11.2021 року не передбачено надання обладнання, механізмів, будівельної техніки з екіпажем, тому такий договір не є договором надання послуг, а договором оренди обладнання, механізмів, будівельної техніки. Необхідно внести відповідні зміни у розділ 1 «Предмет договору», або надати іншу техніку, або надати підтвердні документи, відповідно умов тендерної документації, як для договору оренди: « - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику процедури закупівлі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником або Учасником (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - посвідчений відповідно до умов тендерної документації лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником або Учасником (об’єднання учасників) за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.». У рядку 10: у колонці 3 Таблиці 1.1 записи не відповідають рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1: Учасник, відповідно рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1 у колонці 2 Таблиці 1.1 вказав «Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А»; у колонці 3 Учасник вказав: «Електростанція зварювальна FOGO FH 8220W (Зф-7,2кВА/1ф-3,8кВА, звар. стр-220А, HONDA GX 390, бак 6,2 2017 рік», зі зварювальним струмом 220А, що не відповідає вимозі Замовника: «…зварювальним струмом 250-400 А». у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Інвентарна картка обліку основних засобів б/н від 16.11.2023 року; Договір №09122019-Ю7 від 09.12.2019 року з ТОВ «Буковель»». Інвентарна картка обліку основних засобів «Електростанція зварювальна FOGO FH 8220W (Зф-7,2кВА/1ф-3,8кВА, звар. стр-220А, HONDA GX 390, бак 6,2» – власник ТОВ «Буковель» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «найменування заводу-виготовлювача», «модель, тип, марка», у колонці 23 – відсутні дані про рік випуску. Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). Необхідно внести зміни в рядку 10, колонці 3 Таблиці 1.1, відповідно вимог рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації. У рядку 14: у колонці 3 записи не відповідають Таблиці 1.1: у колонці 3 запис має відповідати записам у Інвентарній картці обліку основних засобів та Таблиці 1.1: «Компресор ЛІДЕР ВКП 420/340 л/хв, 380В,2,2кВт, 85 кг, 2017»; Інвентарна картка обліку основних засобів «Компресор ЛІДЕР ВКП 420/340 л/хв, 380В,2,2кВт, 85 кг» – власник ТОВ «ПБС» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «модель, тип, марка». Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). У рядку 15: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Інвентарна картка обліку основних засобів б/н від 16.11.2023 року; Договір №06122019-Ю7 від 06.12.2019 року з ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ»». Інвентарна картка обліку основних засобів «Компресор ЛІДЕР ВКП W1100.500л, 10(12)атм., 1400/1100 л/хв,380В,7,5кВт,355кг» – власник ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «найменування заводу-виготовлювача», «модель, тип, марка», у колонці 23 – відсутні дані про рік випуску. Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). У рядку 16: у колонці 5 запис має відповідати «Право користування (договір надання послуг)»; У колонці 6 зазначається номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 6 Таблиці 1.1: «Інвентарна картка обліку основних засобів б/н від 16.11.2023 року; Договір №06122019-Ю7 від 06.12.2019 року з ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ»». Інвентарна картка обліку основних засобів «Зварювальний апарат півавтомат АТОМ 1-180» – власник ТОВ «ЗАХІДДОРІНВЕСТ» заповнена не за типовою формою №ОЗ-6, що затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 р. №352 – не заповнені позиції: «найменування заводу-виготовлювача», «модель, тип, марка», у колонці 23 – відсутні дані про рік випуску. Відповідно до вимог тендерної документації «Тип/марка/модель, рік випуску» обов’язково зазначаються у колонці 3 Інформаційної довідки (Таблиця 1.1, Додаток 1 тендерної документації). Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині подання Інформаційної довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності із формою Таблиці 1.1 з урахуванням переліку та кількості необхідної техніки (Таблиця 1.1.1). до пункту 1.1 частини 1 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені Замовником невідповідності в Інформаційній довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у повній відповідності з формою Таблиці 1.1., виправити невідповідності, встановлені в інвентарних картках обліку основних засобів ОЗ-6. Внести відповідні зміни до Договору № 23/11/2021 про надання послуг від 23.11.2021 року, щодо надання обладнання, механізмів, будівельної техніки з екіпажем або надати іншу техніку, або надати підтвердні документи, відповідно умов тендерної документації, як для договору оренди. Внести зміни в рядку 10, колонці 3 Таблиці 1.1, відповідно вимог рядку 6 колонки 2 Таблиці 1.1.1. 2. Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням інформації встановленої Таблицею 2.1. Учасник, на підтвердження інформації, яка міститься у довідці (Таблиця 2.1), надає на кожного працівника копії наказів (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності). Учасник ТОВ «ПБС» завантажив файл «14. Довідка про наявність працівників.pdf» в якому надана Інформаційна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 09.11.2023 року № 56/11-09 (далі – Довідка про кваліфікацію і досвід працівників) та файл «15. Копії наказів.pdf» в якому надані сканкопії наказів на працівників, зазначених у Довідці про кваліфікацію і досвід працівників. Учасником допущені помилки при заповненні Інформаційної довідки про кваліфікацію і досвід працівників, зокрема при заповненні колонки 4 Таблиці 2.1. Відповідно до Приміток (з прикладами заповнення колонок 2, 4 Таблиці 2.1) до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації: «Примітки (з прикладами заповнення колонок 2, 4 Таблиці 2.1): * У колонці 2 вказується найменування посади працівника, у відповідності з назвою посади, зазначеної у відповідному наказі, який Учасник вказав у колонці 4 Таблиці 2.1. Приклад: «Головний інженер», «Дорожний працівник», «Водій», «Машиніст котка». ** Колонка 4 заповнюється виключно для інженерно-технічних працівників. Вказується штатний працівник, працює за сумісництвом або за цивільно-правовою угодою та зазначаються відповідні накази (про призначення на посаду, про сумісництво (за наявності)), цивільно-правові угоди (за наявності) номер та дата документу, які учасник надав для підтвердження інформації, відповідно до графи 2 Таблиці 2.1. Приклад: «Штатний (Наказ №33 від 03.03.2020 р.)», «Сумісництво (Наказ №44 від 04.04.2020 р.)», «Цивільно-правова угода №55 від 05.05.2020»». У рядку 1: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 36/15 К від 01.09.2015р., Наказ № 78-а/19 К від 17.05.2019р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Головний інженер», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ № 78-а/19 К від 17.05.2019р.)»; У рядку 2: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 19/15 К від 23.06.2015 р.; Наказ № 31/15 К від 30.07.2015 р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Інженер-геодезист», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 19/15 К від 23.06.2015 р.), Штатний (Наказ № 31/15 К від 30.07.2015 р.)»; У рядку 3: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ №100/19 К від 21.06.2019р., Наказ № 29-а/20 К від 26.02.2020р., Наказ №68-б/20 К від 30.04.2020р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Інженер з якості», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ №68-б/20 К від 30.04.2020р.)»; У рядку 4: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 14/15 К від 15.06.2015р., Наказ № 119-а/16К від 01.12.2016р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Начальник дорожньої експлуатаційної дільниці № 2 ДЕД», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ № 119-а/16К від 01.12.2016р.)»; У рядку 5: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 58/19 К від 09.04.2019р., Наказ №128-б/19 К від 31.07.2019р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Майстер», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 58/19 К від 09.04.2019р.), Штатний (Наказ №128-б/19 К від 31.07.2019р.)»; У рядку 6: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 53/16 К від 14.07.2016 р., Наказ № 35/17 К від 21.03.2017 р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Майстер», необхідно вказати наказ про призначення на дану посаду: «Штатний (Наказ № 35/17 К від 21.03.2017 р.)»; У рядку 7: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 118/16 К від 28.11.2016р., Наказ № 129-б/19 К від 31.07.2019р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Виконавець робіт по будівництву автомобільних доріг», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 118/16 К від 28.11.2016р.), Штатний (Наказ № 129-б/19 К від 31.07.2019р.)»; У рядку 9: У колонці 4 Таблиці 2.1. Учасник вказав «Штатний (Наказ № 7-а/15 К від 09.03.2015р.; Наказ № 71-д/18 К від 02.05.2018 р.)». Відповідно до посади, зазначеної у колонці 2 Таблиці 2.1. – «Інженер з охорони праці», необхідно вказати накази про призначення на дану посаду: «Сумісництво (Наказ № 7-а/15 К від 09.03.2015р.), Штатний (Наказ № 71-д/18 К від 02.05.2018 р.)». Отже, учасник не підтвердив вимоги Замовника до кваліфікації за критерієм «Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»» у повній відповідності з формою Таблиці 2.1 відповідно до пункту 2.1 частини 2 Додатку 1 тендерної документації. Вимагаємо усунути встановлені невідповідності, у визначений Законом термін та надати Замовнику виправлену Інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, у відповідності з формою Таблиці 2.1. У випадку, якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;»…
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.