Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 427 279,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 273,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 42980032 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жанна Трембач |
| Телефон: | +380965126527, +0382705716 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 29013, Україна, Хмельницька область,м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
0 |
1) Виявлено наступну невідповідність: 1. Відповідно до вимог п.2.1.5 Тендерної документації - Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями,особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Учасник не надав відповідний документ. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.