Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 44 237 504,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 221 187,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 221 187,52 UAH |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43979138 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
Телефон: | +380962401164 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити закупівлю на підставі підпунктів 1 та 2 пункту 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-01-2024, 00:02
Період оскарження:
з 03-01-2024, 20:40 по 14-01-2024, 00:00
Документи:
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протоколом №03/11/23-001 від «03» листопада 2023 року) (далі – Тендерна документація) встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (офісу та складського приміщення). Необхідна мінімальна обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання даних робіт, що закуповуються: автогрейдер – не менше 1 одиниці, автомобілі-самоскиди – не менше 2 одиниць, автонавантажувач – не менше 1 одиниці, бульдозери – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальник – не менше 1 одиниці, екскаватори – не менше 2 одиниць, котки – не менше 2 одиниць, компресори – не менше 1 одиниці, автокрани – не менше 2 одиниць, машина поливайно-мийна – не менше 1 одиниці, молотки відбійні – не менше 2 одиниць, трактори – не менше 1 одиниці, учстановка для зварювання – не менше 1 одиниці. дриді – не менше 2 одиниць, пилки - не менше 2 одиниць, машини шліфувальні – не менше 2 одиниць, перфоратори – не менше 3 одиниць. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного автотранспорту - свідоцтва державної реєстрації/копії технічних паспортів; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення та складського приміщення, із зазначенням інформації про їх адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником). 2. Пунктом 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: Необхідна мінімальна кількість інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: - інженера з охорони праці (з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого). - інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату та копію страхового полісу та копію договору страхування); - виконроба (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника); - головного інженера (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника). Надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника щодо проходження навчання з: НПАОП 0.00-4.12-05 Навчання з питань охорони праці (Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (Загальний курс з охорони праці); НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009). Необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію про мінімальну кількість працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: - Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (не менше 3 чоловік); - Монтажник систем утеплення будівель (не менше 3 чоловік); - Слюсар – сантехнік (не менше 1 чоловіка); - Штукатур (не менше 2 чоловік); - Маляр (не менше 2 чоловік); - Муляр (не менше 2 чоловік); - Лицювальник-плиточник (не менше 1 чоловіка). На підтвердження надаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії). На підтвердження наявності у учасника усіх вищезазначених працівників надати копії наказів (за основним місцем роботи або за сумісництвом) або інші документи (копії цивільно-правових угод, копії трудового договору, тощо), що підтверджують трудові правовідносини з працівниками. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів) . 3. Пунктом 8 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник надає підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток №5). В Додатку №5. проекту Пакту про згоду щодо професійної чесності встановлено, що пакт повинен бути складений згідно додатку 5 до Тендерної документації, з підписом уповноваженої особи та печаткою Підрядника, англійською та українською мовами). 3. Пунктом 11 частини 4 розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво»; 2) Копію чинного сертифікату на систему управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ІSO 9001:2018, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво»; 3) Копію чинного сертифікату на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво». 4. Пунктом 10 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні дати діючу (-і) ліцензія(-ї) на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством. 5. Пунктом 3 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). 6. Абзацом 2 з кінця частини 1 розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 7. Абзацом 9 пункту 10 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-04-000438-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав на кожну одиницю орендованого (залученого) автотранспорту свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; Учасник не надав документів у складі тендерної пропозиції, що підтверджують наявність складського приміщення; Учасник надав довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить невідповідності в інформації про освіту наступних працівників: Головіна Павла Володимировича, Іванкова Романа Миколайовича, Орла Дмитра Анатолійович, Куценко Валентини Михайлівни, Дубового Олександра Олександровича, Мельник В’ячеслава Васильовича та Синько Євгенія Михайловича; Учасник не підтвердив у складі тендерної пропозиції наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації, який має кваліфікацію інженера-будівельника та не надано копії диплому, що підтверджував би кваліфікацію інженера-будівельника; Учасник не підтвердив наданими документами про наявність посвідчень та протоколів з проведеного навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника за визначеними напрямками з охорони праці. Учасник надав пакт українською та англійською мовою про згоду щодо професійної чесності не повністю оформлений учасником, оскільки не зазначено інформації щодо ініціатора проекта та інформації щодо номеру та назви документу тендерної пропозиції. Учасник надав сертифікати ДСТУ/ІСО, які містять інформацію щодо юридичного та фактичного місцезнаходження учасника, що не відповідає з інформацією про місцезнаходження учасника, що зазначено в інших документах тендерної пропозиції; Учасник не надав документів та інформації щодо діючої ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством (відсутня ліцензія видана органом ДСНС на роботи, що визначені в технічному завданні); Учасник не надав інформації в складі тендерної пропозиції щодо залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), яка має ліцензію ДСНС для виконання робіт, що визначені в Технічному завданні. Учасник не надав пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку; Учасник надав тендерну пропозицію, яка не містить розміру ПДВ. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити наступні документи: 1. На кожну одиницю орендованого (залученого) автотранспорту свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; 2. Оновлену інформацію в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі; 3. Уточнюючі документи, що підтверджують наявність складського приміщення; 4. Оновлену довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 5. Інформацію та документи, що підтверджують наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації, який має кваліфікацію інженера-будівельника та всі документи, що вимагаються Тендерною документацію на такого працівника; 6. Оновлені документи, які підтвердять про наявність посвідчень та протоколів з проведеного навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника за визначеними напрямками з охорони праці в Тендерній документації; 7. Оновлений пакт українською та англійською мовою про згоду щодо професійної чесності повністю оформлений учасником; 8. Уточнюючу інформацію до наданих учасником сертифікатів ДСТУ/ІСО; 9. Діючу ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, а саме: ліцензію видану органом ДСНС на вид діяльності, що зазначений в технічному завданні; 10. Уточнюючу інформацію щодо залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), яка має ліцензію видану органом ДСНС на вид діяльності, що зазначений в технічному завданні (у разі необхідності залучення до виконання робіт визначених в технічному завданні); 11. Пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку; 12. Оновлену тендерну пропозицію, із зазначенням суми ПДВ, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.