Закупівлю оголошено - 04-11-2023, 15:42. Дата останніх змін - 14-01-2024, 00:02

Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Закупівля: UA-2023-11-04-000438-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-04-000144-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-11-2023, 15:42
по 10-11-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-11-2023, 15:42
по 13-11-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-11-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:44 237 504,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:221 187,52 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:221 187,52 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43979138 Досьє YouControl
Контактна особа:Бадічко Юлія Василівна
Телефон:+380962401164
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
08623, Україна, Київська область,селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57
4


Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Відмінити закупівлю на підставі підпунктів 1 та 2 пункту 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

14-01-2024, 00:02

Період оскарження:

з 03-01-2024, 20:40 по 14-01-2024, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція Калинівської амб ...
44 237 504,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

1
роботи
08623 Україна Київська область Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка вул. Центральна, будинок 86
по 31-12-2024
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"   Досьє YouControl
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, , , , , Ілля Д'яченко
Остаточна пропозиція:
39 029 306,39 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Cтрок розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжений - будь ласка, завантажте повідомлення. Важливо: задля завершення процесу, має бути обрано рішення по учаснику: його відхилення, або визначення переможцем
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Ілля Д'яченко
Остаточна пропозиція:
39 029 306,39 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
11-12-2023, 17:44
Період подачі оскарження:
по 17-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-12-23, 21:14:21
24

Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. 1. Пунктом 5.1. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації з відкритих торгів (з особливостями, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178) (зі змінами та доповненнями)) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протоколом №03/11/23-001 від «03» листопада 2023 року) (далі – Тендерна документація) встановлено вимоги щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (офісу та складського приміщення). Необхідна мінімальна обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для виконання даних робіт, що закуповуються: автогрейдер – не менше 1 одиниці, автомобілі-самоскиди – не менше 2 одиниць, автонавантажувач – не менше 1 одиниці, бульдозери – не менше 1 одиниці; асфальтоукладальник – не менше 1 одиниці, екскаватори – не менше 2 одиниць, котки – не менше 2 одиниць, компресори – не менше 1 одиниці, автокрани – не менше 2 одиниць, машина поливайно-мийна – не менше 1 одиниці, молотки відбійні – не менше 2 одиниць, трактори – не менше 1 одиниці, учстановка для зварювання – не менше 1 одиниці. дриді – не менше 2 одиниць, пилки - не менше 2 одиниць, машини шліфувальні – не менше 2 одиниць, перфоратори – не менше 3 одиниць. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного автотранспорту - свідоцтва державної реєстрації/копії технічних паспортів; - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту – документи, що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; - свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність офісного приміщення та складського приміщення, із зазначенням інформації про їх адресу для здійснення діяльності, площі, відомостей про право володіння/користування (зазначається правовстановлюючий документ, його дата та номер, строк дії). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником). 2. Пунктом 5.2. частини 5 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: Необхідна мінімальна кількість інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: - інженера з охорони праці (з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого). - інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату та копію страхового полісу та копію договору страхування); - виконроба (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника); - головного інженера (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника). Надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника щодо проходження навчання з: НПАОП 0.00-4.12-05 Навчання з питань охорони праці (Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (Загальний курс з охорони праці); НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009). Необхідно у складі тендерної пропозиції надати інформацію про мінімальну кількість працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі: - Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів (не менше 3 чоловік); - Монтажник систем утеплення будівель (не менше 3 чоловік); - Слюсар – сантехнік (не менше 1 чоловіка); - Штукатур (не менше 2 чоловік); - Маляр (не менше 2 чоловік); - Муляр (не менше 2 чоловік); - Лицювальник-плиточник (не менше 1 чоловіка). На підтвердження надаються копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії). На підтвердження наявності у учасника усіх вищезазначених працівників надати копії наказів (за основним місцем роботи або за сумісництвом) або інші документи (копії цивільно-правових угод, копії трудового договору, тощо), що підтверджують трудові правовідносини з працівниками. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів) . 3. Пунктом 8 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасник надає підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток №5). В Додатку №5. проекту Пакту про згоду щодо професійної чесності встановлено, що пакт повинен бути складений згідно додатку 5 до Тендерної документації, з підписом уповноваженої особи та печаткою Підрядника, англійською та українською мовами). 3. Пунктом 11 частини 4 розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1) Копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво»; 2) Копію чинного сертифікату на систему управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ІSO 9001:2018, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво»; 3) Копію чинного сертифікату на систему екологічного управління згідно з чинними в Україні нормативними документами, який відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015, виданий Учаснику. Даний сертифікат має бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним Агентством з акредитації України, на підтвердження надати Атестат про акредитацію разом з Додатком до атестату про акредитацію в якому наявна сфера акредитації: «Будівництво». 4. Пунктом 10 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні дати діючу (-і) ліцензія(-ї) на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством. 5. Пунктом 3 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). 6. Абзацом 2 з кінця частини 1 розділу V Тендерної документації встановлено, що учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ. 7. Абзацом 9 пункту 10 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-04-000438-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав на кожну одиницю орендованого (залученого) автотранспорту свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; Учасник не надав документів у складі тендерної пропозиції, що підтверджують наявність складського приміщення; Учасник надав довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка містить невідповідності в інформації про освіту наступних працівників: Головіна Павла Володимировича, Іванкова Романа Миколайовича, Орла Дмитра Анатолійович, Куценко Валентини Михайлівни, Дубового Олександра Олександровича, Мельник В’ячеслава Васильовича та Синько Євгенія Михайловича; Учасник не підтвердив у складі тендерної пропозиції наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації, який має кваліфікацію інженера-будівельника та не надано копії диплому, що підтверджував би кваліфікацію інженера-будівельника; Учасник не підтвердив наданими документами про наявність посвідчень та протоколів з проведеного навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника за визначеними напрямками з охорони праці. Учасник надав пакт українською та англійською мовою про згоду щодо професійної чесності не повністю оформлений учасником, оскільки не зазначено інформації щодо ініціатора проекта та інформації щодо номеру та назви документу тендерної пропозиції. Учасник надав сертифікати ДСТУ/ІСО, які містять інформацію щодо юридичного та фактичного місцезнаходження учасника, що не відповідає з інформацією про місцезнаходження учасника, що зазначено в інших документах тендерної пропозиції; Учасник не надав документів та інформації щодо діючої ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, якщо отримання такої ліцензії передбачено законодавством (відсутня ліцензія видана органом ДСНС на роботи, що визначені в технічному завданні); Учасник не надав інформації в складі тендерної пропозиції щодо залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), яка має ліцензію ДСНС для виконання робіт, що визначені в Технічному завданні. Учасник не надав пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку; Учасник надав тендерну пропозицію, яка не містить розміру ПДВ. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити наступні документи: 1. На кожну одиницю орендованого (залученого) автотранспорту свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів або копії технічних паспортів автотранспорту; 2. Оновлену інформацію в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі; 3. Уточнюючі документи, що підтверджують наявність складського приміщення; 4. Оновлену довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 5. Інформацію та документи, що підтверджують наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації, який має кваліфікацію інженера-будівельника та всі документи, що вимагаються Тендерною документацію на такого працівника; 6. Оновлені документи, які підтвердять про наявність посвідчень та протоколів з проведеного навчання з питань охорони праці на інженерно-технічний персонал учасника за визначеними напрямками з охорони праці в Тендерній документації; 7. Оновлений пакт українською та англійською мовою про згоду щодо професійної чесності повністю оформлений учасником; 8. Уточнюючу інформацію до наданих учасником сертифікатів ДСТУ/ІСО; 9. Діючу ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, що передбачені технічним завданням, а саме: ліцензію видану органом ДСНС на вид діяльності, що зазначений в технічному завданні; 10. Уточнюючу інформацію щодо залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), яка має ліцензію видану органом ДСНС на вид діяльності, що зазначений в технічному завданні (у разі необхідності залучення до виконання робіт визначених в технічному завданні); 11. Пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання витягу з реєстру платників єдиного податку; 12. Оновлену тендерну пропозицію, із зазначенням суми ПДВ, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-12-23, 21:14:21

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
39 029 306,39 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Субпідрядні організації залучатися не будуть.
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:04-11-2023, 15:44:47
Експортовано:04-11-2023, 15:43:09
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 221 187 грн. 52 коп., *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати не більше 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA698201720344291006100061760 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
Статус: Активна
Дата створення: 04-11-2023, 15:42:54
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ