Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 801 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 014,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Оноківська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Володимир Неймет |
| Телефон: | +380312739844 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
1 |
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «17» листопада 2023р. № 18/11 с.Оноківці Враховуючи статті 10 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене Розпорядженням сільського голови Оноківської сільської ради від 14.04.2021 №101, уповноважена особа розглянула пропозицію, єдиного учасника, ФОП Товт Норберт Вінцевич (далі – Учасник) на відповідність тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі «Код ДК 021:2015 (CPV) 45520000-8 Прокат обладнання з оператором для виконання земляних робіт (послуги екскаватора, бульдозера та самоскида)» ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-013937-a. Розглянуто документи пропозиції учасника, які були завантажені на веб-портал Уповноваженого органу у порядку, передбаченому нормами чинного законодавства. Після розгляду пропозиції учасника на відповідність її умовам, визначених в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності, а саме: 1. Розділом 1 Додатку 1 вимагалось надання інформації про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці необхідно зазначити повний перелік спецтехніки, яка буде використовуватись при виконанні робіт на об’єктах Замовника, та є достатнім для надання послуг за предметом закупівлі у відповідності до вимог Додатку №3. Для власного обладнання Учасник повинен надати підтверджуючі документи: копії свідоцтв про реєстрацію. У разі відсутності власного обладнання та використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням (свідоцтва про реєстрацію, договір оренди, договір про співпрацю, договір користування чи договір про надання послуг (або інші документи) з усіма додатками і додатковими угодами, на підставі яких учасник користується обладнанням, які є діючими на момент подання пропозиції учасником та мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. Якщо строк договору оренди (договору про співпрацю та/або договору користування та/або договору про надання послуг тощо) менше строку договору про закупівлю, Учасник повинен отримати від Орендодавця лист-гарантію за підписом керівника і печаткою, щодо продовження відповідного договору на строк, необхідний для повного виконання договору про закупівлю робіт та завантажити його у складі своєї тендерної пропозиції. Учасник надав інформацію щодо наявності вантажного автомобіля MAN р/н АО0960НО та на підтвердження права користування надав копію договору позички № б/н від 01.03.2023р.. Згідно умов зазначеного договору, то у ньому відсутня дата закінчення його дії; 2. Розділом 2 Додатку 1 вимагалось надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед зазначених працівників обов’язкова наявність оператори машин, механізмів та водіїв з відповідними категоріями на право керування заявленими ТЗ, що підтверджується наданням про трудові відносини між учасником та працівниками, зазначеними в довідці відповідні документи: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або накази про прийняття на роботу, або копії трудових договорів або копії договорів цивільно-правового характеру. У складі пропозиції надати підтверджуючі скан-копії документів про операторів машин та механізмів (на право керування спецтехні-кою), а також водіїв з відповідними категоріями. У поданих документах у складі тендер-ної пропозиції учасника відсутній підтверджуючий документ оператора машин та меха-нізмів (на право керування спецтехнікою) у машиніста екскаватора Скубенич Петра Михайловича; 3. Пунктом 1.7 розділу 4 Додатку 1 вимагалось надання Листів згод на обробку персональних даних всіх осіб, персональні дані яких зазначаються у складі тендерних пропозицій учасників. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні листи згоди на обробку персональних даних осіб, а саме від Скубенич Петра Михайловича та Чепак Івана Івановича. Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Повідомити учаснику закупівлі ФОП Товт Норберту Вінцевичу, через авторизований електронний майданчик веб-порталу Уповноваженого органу, про невідповідність. 2. На підставі положень пункту 43 Особливостей надати учаснику можливість на виправлення виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції протягом 24 годин, а саме надання нижченаведених документів: - надати від Позичкодавця лист-гарантію за підписом, щодо продовження відповідного договору на строк, необхідний для повного виконання договору про закупівлю робіт; - надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до вимог тендерної документації; - надати листи згоди на обробку персональних даних осіб відповідно до вимог тендерної документації; 3. У разі не усунення невідповідностей учасником протягом 24 годин, відхилити пропозицію такого учасника на підставі положень ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» Уповноважена особа Володимир НЕЙМЕТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.