Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 550 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 30644336 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html |
| Контактна особа: | Надія Анатоліївна Скляр |
| Телефон: | +380675439227 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50007, Україна, Дніпропетровська область,місто Кривий Ріг, ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ-ПІДПІЛЬНИКІВ, будинок 15, приміщення 15 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації до Аналогічного договору, а саме надано не аналогічний договір, оскільки згідно ппп 3.1.2. додатку 1 до тендерної документації аналогічним вважається договір, за предметом «поточний ремонт підлоги» або «ремонт підлоги» або «ремонт підлоги приміщень» або «поточний ремонт підлоги приміщень» або за назвою номенклатурної позиції в Кошторисі або Договірна ціна до аналогічного договору, наприклад містить слова «поточний ремонт підлоги» або «ремонт підлоги» або «ремонт підлоги приміщень» або «поточний ремонт підлоги приміщень» п.3 таблиці розділу 1 згідно вимог Додатку 1 ТД містить не аналогічний договір, також відповідно надані копії на підтвердження виконання договору але не аналогічного 2. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог тендерної документації до наявніості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: 2.1. не надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.2. не надано документи про освіту на працівників Замедлін, Замндліна, Литовко,Рябінін, Сізов, Третяк, Долотій, тощо, окрім Ульянова Г.В.; 2.3. відсутні трудова книжка (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, , тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій по працівниках по Ульянову, оскільки надано трудовий договір, який є недозаповненим, оскільки не вказано які роботи. Доцільно зазначити, що укладення трудового договору оформляється наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу про зарахування працівника на роботу ; 3. Учасник не надав жодного запевнення зі згодою щодо вимог додатку 2 до тендерної документації 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. ппп. 3.1.1.-3.1.3 пп.3.1. п.3 розділу 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» у таблиці Додатку 1 до тендерної документації. 2. пп.2.1. п.2 розділу 1«Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі» у таблиці Додатку 1 до тендерної документації. 3. Додаток 2 до тендерної документації 3) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати оновлену довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного договору та Аналогічний договір згідно вимог додатку 1 до тендерної документації згідно оновленої довідки в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2. 2.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.2. документи про освіту працівників,які будуть включені до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2.3. трудова книжка (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяг з трудової книжки із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій по працівнику Ульянов або лист-розяснення щодо ненадання з аргументацією на н.п.а. України. 3. запевнення зі згодою щодо вимог додатку 2 до тендерної документації, в т.ч. щодо дотримання заходів, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.