Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 888 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 440,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.lutsk.ua |
| Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
| Телефон: | 380332773159 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: в інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників) вбачається, що інженер з проектно-кошторисних робіт та виконавець робіт залучені по договору ЦПХ та не перебувають у штаті, що суперечить вимогам ТД. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.1 Таблиці 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, згідно з яким надається довідка щодо наявності власного штату інженерно-технічних працівників. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо), що відповідатиме вимогам Тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.