Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 86 886 163,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 434 430,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 434 430,82 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25946285 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яковлева Ганна Сергіївна |
| Телефон: | 380502131009 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область,Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
7 |
1. Відповідно до вимог Додатку 4 Таблиці №1 тендерної документації, Учасник надає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. У тендерній пропозиції Учасника надано таблицю №1 з інформацією про обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1 У таблиці №1 Учасника у графі 2 пункту 3, 4 відомості щодо назви техніки не відповідають даним свідоцтв про реєстрацію, наданим для підтвердження її наявності; 1.2 У таблиці №1 Учасника відсутнє підтвердження наявності (інвентарна картка) на 1 одиницю компресора гвинтового, вказаного у п.1 таблиці №1; 1.3 У таблиці №1 Учасника у п.16 таблиці №1 зазначена марка техніки, що не відповідає підтверджуючим документам та не вказано рік випуску. 1.4. У листах-підтвердженнях щодо дії договорів на залучення техніки: - до договору №13/02/23 від 13.02.2023, укладеного з ТОВ «МОСТСТРОЙКОМ» вказаний вид договору не відповідає підтверджуючим документам; - до договору №0108/23-МД від 01.08.2023, укладеного ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ» з ТОВ «КОМПАНІЯ МІСТДОРБУД» вказана дата договору не відповідає підтверджуючим документам; - до договору №9-11/23 від 09.11.2023, укладеного з ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» вказаний № договору не відповідає підтверджуючим документам. 1.5. Згідно вимог п.5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням Особливостей» розділу 3 тендерної документації, замовник вимагає наявність 1 одиниці асфальтоукладальника. В таблиці №1, наданої учасником, вказано 2 одиниці асфальтоукладальника, на 1 з яких відсутні підтверджуючі документи (п.12 таблиці №1). Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): - виправлену інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій наявності матеріально-технічної бази з підтверджуючими документами згідно вимог тендерної документації (таблиця №1) відповідно до п.1.1 та 1.2 повідомлення про усунення невідповідностей; - листи-підтвердження на залучення техніки з урахуванням п.1.4 повідомлення про усунення невідповідностей; - підтвердження наявності (інвентарна картка) на 1 одиницю компресора гвинтового (п.1 таблиці №1); - підтвердження наявності одиниці асфальтоукладальника відповідно до вимог тендерної документації, або виправлену таблицю №1. 2.Згідно вимог додатку 4 тендерної документації, Учасник надає довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (таблиця №2), в якій встановлено невідповідності: 2.1 У п.26 таблиці №2 відомості щодо наказу про переведення не відповідають підтверджуючим документам. 2.2. У п.30, 31, 32 дані гр..6 не містять відомості щодо наказу, який надано в тендерній пропозиції,зазначений № договору оренди не відповідає наданим підтверджуючим документам; 2.3. Характер роботи,що виконується згідно наданого договору підряду №1 від 08.11.2023 на підтвердження наявності геодезиста, який має чинний сертифікат, не підтверджую надання відповідних послуг. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - виправлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (таблиця №2) відповідно до п.2.1 та 2.2 повідомлення про усунення невідповідностей; - підтвердження наявності геодезиста, який має чинний сертифікат та буде виконувати інженерно-геодезичні роботи. 3. У документах, наданих Учасником згідно додатку №7 тендерної документації щодо наявності субпідрядників у листах, вих..№3 та №2 від 13.11.2023 відносно до субпідрядника зазначено поняття «учасник», разом з тим в документах поданих ТОВ «Харківмістдорбуд» також зазначено «учасник», що може привести до неоднозначного сприйняття поданих ТОВ «Харківмістдорбуд» документів щодо ТОВ «ЮНІОТРАНСБІЛДІНГ», яке заявляється саме як «субпідрядник». Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вказані листи з зазначенням «субпідрядник учасника». 4. Надані Учасником документи щодо наявності лабораторії, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, згідно вимог додатку №4 тендерної документації містить Свідоцтво про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 від 22.06.2020, строк дії якого закінчився. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію щодо наявності лабораторії з документами про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.» «5. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації, Учасник надає перелік та обсяг робіт (окремий файл «Відомість обсягів робіт (BOQ)») без зазначення вартості окремих складових робіт з твердженням, що Учасник виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів робіт (BOQ)» за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Учасник надав довідку про те, що «погоджується з переліком обсягів робіт предмета закупівлі…» без твердження, що він виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відомість обсягів робіт з твердженням, що він виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. 6. Згідно вимог таблиці 3.1 додатку 4 тендерної документації «Інформація на підтвердження виконаних основних обсягів робіт за аналогічним(и) договорами», учасником надана вказана таблиця, у якій: - у п.2 у гр.6 не вказаний вид робіт з форми КБ-2в; - у п.3 у гр.5 вказано номер пункту у формі КБ-2в, який не відповідає наданій формі КБ-2. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлену таблиці 3.1 додатку 4 «Інформація на підтвердження виконаних основних обсягів робіт за аналогічним(и) договорами». 7. Згідно вимог таблиці 3 додатку 4 тендерної документації «Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)», учасником наданий договір №2-122 від 11.09.2020, до якого у складі підтверджуючих документів відсутня додаткова угода від 16.09.2020,яка є невідємною частиною договору. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями сканкопію додаткової угоди від 16.09.2020.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.