Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 7 234 856,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 72 348,56 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Оноківська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04350168 Досьє YouControl |
Сайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Володимир Неймет |
Телефон: | +380312739844 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89412, Україна, Закарпатська область,с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
2 |
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою «07» листопада 2023р. № 10/11 с.Оноківці Враховуючи статті 10 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене Розпорядженням сільського голови Оноківської сільської ради від 14.04.2021 №101, уповноважена особа розглянула пропозицію, єдиного учасника, ТОВ «МІШЕМ» (далі – Учасник) на відповідність тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі «Капітальний ремонт вул. Сирий Потік в с.Кам’яниця Ужгородського району (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-30-013011-a. Розглянуто документи пропозиції учасника, які були завантажені на веб-портал Уповноваженого органу у порядку, передбаченому нормами чинного законодавства. Після розгляду пропозиції учасника на відповідність її умовам, визначених в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, було виявлено невідповідності, а саме: Пунктом 1 таблиці щодо кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 вимагалось: «На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці». Учасник у довідці «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» № 01/11/2023-21 від 01 листопада зазначив інформацію про наявність Автомобіля бортового малотонажного ГАЗ 3302, 2005 року випуску, в експлуатації з 2016року, свідоцтво про державну реєстрацію СХО № 089551. Також на підтвердження учасник надав копію підтверджуючого документу - свідоцтво про державну реєстрацію САК 519396 з інформацією про: дата випуску – 2005рік, дата реєстрації(експлуатації) – 2012рік. Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Повідомити учаснику закупівлі ТОВ «МІШЕМ», через авторизований електронний майданчик веб-порталу Уповноваженого органу, про невідповідність. 2. На підставі положень пункту 43 Особливостей надати учаснику можливість на виправлення виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції протягом 24 годин, а саме: - Привести у відповідність інформацію в Довідці «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника» та/або документи, що підтверджують право користування; 3. У разі не усунення невідповідностей учасником протягом 24 годин, відхилити пропозицію такого учасника на підставі положень ст. 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» Уповноважена особа Володимир НЕЙМЕТ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.