Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 24432141 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://samaracdtut.klasna.com |
| Контактна особа: | Ірина Антонюк |
| Телефон: | +380962190131 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49127, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Космонавтів, 8 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАКОН" ЛТД" встановлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: • не надано лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі (ч. 1 розділу 3 Тендерної документації (далі по тексту – ТД); • не надано договір оренди транспортних засобів №20/05 від 20.05.2021р (ч. 1 Додатку 2 до ТД); • у довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти вказано лише транспорт, не зазначено про наявні механізми та інструменти, та, відповідно, не надано підтверджуючі документи щодо права власності або користування цими механізмами та інструментами (ч. 1 Додатку 2 до ТД); • у довідці про наявність працівників не вказану їх кваліфікацію (ч. 2 Додатку 2 до ТД); • копії дипломів, що надані учасником, дуже поганої якості, не підлягають читанню; • не надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа (п.1.1. Додатку 2 до ТД); • не надано інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі (п.1.2. Додатку 2 до ТД); • не надано довідку щодо гарантійного терміну на надані послуги (має бути не менше встановленого законодавством) (п.1.8. Додатку 2 до ТД). • надано не повну інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленому у Додатку 3 та Додатку 6 (ч. 1 розділу 3 ТД) (учасником виконано тільки вимоги абз. 2, 4 Додатку 3 до ТД).
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЙЕР СКАЙ" встановлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: • не надано лист-гарантію про погодження з тим, що Учасник самостійно несе усі витрати на підготовку та подання тендерної пропозиції і не претендує на відшкодування Замовником понесених ним витрат у разі відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстав, що зазначені в Законі, Особливостях та умовах цієї тендерної документації / скасування процедури закупівлі (ч. 1 розділу 3 Тендерної документації (далі по тексту – ТД); • не надано договір оренди транспортних засобів (ч. 1 Додатку 2 до ТД); • не надано підтверджуючі документи щодо права власності або користування на вказані у довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2023 року (ч. 1 Додатку 2 до ТД); • у довідці про наявність працівників не вказану їх кваліфікацію (ч. 2 Додатку 2 до ТД); • не надано копії посвідчень директора або виконроба або головного інженера з: «Перевірки знань з питань охорони праці» роботи з електроінструментами та пристроями, а також копію диплому з будівельної спеціалізації (ч. 2 Додатку 2 до ТД); • не надано копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527) (ч. 2 Додатку 2 до ТД); • не надано документи, що підтверджують надання послуг за аналогічними договорами (в тому числі додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору) (ч. 3 Додатку 2 до ТД); • не надано лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за аналогічним договором (ч. 3 Додатку 2 до ТД); • не надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів учасника, у тому числі якщо засновником учасника є інша юридична особа (п.1.1. Додатку 2 до ТД); • не надано інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі (п.1.2. Додатку 2 до ТД); • не надано гарантійний лист, що час виконання послуг з поточного ремонту буде узгоджуватись з керівником закладу (п. 1.7. Додатку 2 до ТД); • не надано довідку щодо гарантійного терміну на надані послуги (має бути не менше встановленого законодавством) (п.1.8. Додатку 2 до ТД). • не надано інформацію щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів (п.1.9. Додатку 2 до ТД); • надано не повну інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленому у Додатку 3 та Додатку 6 (ч. 1 розділу 3 ТД) (учасником виконано тільки вимоги абз. 2, 4 Додатку 3 до ТД).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.