Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 14 991 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 74 958,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 34607554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Єкімова |
| Телефон: | +380484231502 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
4 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі № 01-Т/1 від 06.11.2023 (за встановленою формою – зразок № 1). За деякими порядковими номерами довідки Учасником були допущені помилки (комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами) у марці, моделі обладнання. У наданій довідці Учасник визначив марку модель Інвертора зварювального: Патон ВДІ-250E DC MMA, 250кВА 8,8кВА, 5кг, однак, згідно наданої ІНВЕНТАРНОЇ КАРТКИ обліку основних засобів (дата 02.09.2019, номер ТОВ00000011) визначено власність на Інвертор зварювальний марки, моделі: «Патон» ВДІ-250E DC MMA, 250кВА 8,8кВА,5кг. У наданій довідці Учасник визначив марку модель Віброноги: ВТ-80 , плита 330х290мм, 10 кг, 585уд/хв., 55см., Honda GX160, кг80, однак, згідно наданої ІНВЕНТАРНОЇ КАРТКИ обліку основних засобів (дата 12.12.2015, номер ТОВ00000041) визначено власність на Віброногу марки, моделі: ВТ -80, ПЛИТА 330х290 мм, 10кг585уд/хв,55см,Honda GX160.кг80. У наданій довідці Учасник визначив марку модель Молотка відбійного: DEWalt. SDS-MAX.1550 Вт.19Дж,антивібрація.10,9кг. валіза, однак, згідно наданої ІНВЕНТАРНОЇ КАРТКИ обліку основних засобів (дата 12.12.2015, номер ТОВ00000015) визначено власність на Молоток відбійний марки, моделі: DEWalt. SDS-MAX1550 Вт.19Дж, антивібрація.10,9кг.валіза. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі № 01-Т/1 від 06.11.2023 (за встановленою формою – зразок № 1), але у таблиці наданої довідки відсутні порядкові номери після порядкового номеру 11. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі № 01-Т/1 від 06.11.2023 (за встановленою формою – зразок № 2), але у наданій Довідці відсутня загальна чисельність працівників, як того вимагає форма довідки (зразок № 2 Додатку № 2 до тендерної документації). 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі № 01-Т/1 від 06.11.2023 (за встановленою формою – зразок № 2). На підтвердження наявності вказаних у довідці працівників Учасником були надані документи, що вимагались тендерною документацією: штатний розпис від 03.07.2023, накази про прийняття на роботу та трудові книжки. Однак, записи на першій сторінці трудової книжки гр. Телятника Віктора Олександровича (порядковий номер 13 такої довідки) викладені російською мовою. 1.5. Учасником у складі тендерної пропозиції надана тверда договірна ціна на будівництво за об’єктом, у якій було допущено описку: у назві Договірної ціни було вказано, що будівництво об’єкту здійснюється у 2023 році, хоча строк виконання робіт до 20.05.2024. 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01, що відповідає технічним вимогам, зазначеним у Додатку № 4 до тендерної документації, але у деяких позиціях кошторису допущено друкарські помилки, а саме: - позиція 181 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 150мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 150мм»; - позиція 182 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 125мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 125мм»; - позиція 183 «Кожухи для коліна ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 125мм» замість «Кожухи для коліна ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 125мм»; - позиція 223 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 150мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 150мм»; - позиція 224 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 125мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 125мм»; - позиція 225 «Мати ізолцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 50мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 50мм»; - позиція 226 «Кожухи відводів ізолцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 50мм» замість «Кожухи відводів ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 50мм»; - позиція 256 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 125мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 125мм»; - позиція 257 «Мати ізолцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 50мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 50мм»; - позиція 258 «Кожухи відводів ізолцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 50мм» замість «Кожухи відводів ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 50мм»; - позиція 285 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 125мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 125мм»; - позиція 286 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 100мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 100мм»; - позиція 287 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 65мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 65мм»; - позиція 288 «Кожухи відводів ізолцийні базальтові товщ. 50мм, діам.65мм» замість «Кожухи відводів ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам.65мм»; - позиція 348 «Мати ізоляцийні базальтові товщ. 50мм, діам. 100мм» замість «Мати ізоляційнi базальтовi товщ. 50мм, діам. 100мм»; - позиція 399 «Прибор контрольно-монтажный» замість «Прибор контрольно-монтажний». 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Розрахунок № 12. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі 1 561,678 тис. грн. (без ПДВ), але цей розрахунок не містить застосованих Учасником для розрахунку додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, коефіцієнтів, які вимагались тендерною документацією, а саме: 1. Період часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року, місяців КС145МП = 10,67; 2. Тривалість будівельних робіт, місяців КС145ТБ = 6; 3. Прогнозний рівень інфляції першого календарного року будівництва, к-т КС1451 = 1,322; 4. Ознака: чи приймається до уваги вказівка Мінрегіону про те, що при прогнозній інфляції, що дорівнює або більше за 10%, її слід враховувати з коефіціентом 1,0, а не визначати середнє значення інфляції, застосовуючи коефіціент 0,5, к-т КС145П=1; 5. Коригуючий коефіціент ИНП145=1, що унеможливлює Замовнику здійснити перевірку правильності застосованих коефіцієнтів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Абзаци 4-5 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, Зразок № 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.2. Абзаци 4-5 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації, Зразок № 1 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.3. Абзаци 4-5 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзаци 1-2 частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації, Зразок № 2 Додатку № 2 до тендерної документації. 2.4. Частина 7 Розділу І тендерної документації. 2.5. Абзаци 29-30 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 5 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації. 2.6. Абзаци 29, 32 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 5 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації. 2.7. Абзаци 29, 34 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації, абзац 5-11 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію, подану у Довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, щодо марки, моделі Інвертора зварювального, Віброноги, Молотка відбійного визначеної Довідки згідно поданих документів, які підтверджують наявність підстав права власності на обладнання та механізми. 3.2. Учасник повинен надати виправлену Довідку щодо обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник буде використовувати при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, у частині зазначення порядкових номерів у таблиці Довідки. 3.3. Учасник повинен надати виправлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у частині зазначення загальної чисельності працівників відповідно до вимог тендерної документації (зразок № 2 Додатку № 2 до тендерної документації). 3.4. Учасник повинен надати переклад трудової книжки гр. Телятника Віктора Олександровича (порядковий номер 13 такої довідки), який повинен бути виконаний відповідно до вимог тендерної документації. 3.5. Учасник повинен надати виправлену Договірну ціну у частині виправлення назви договірної ціни, а саме вказати: «ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво Капітальний ремонт ділянки теплових мереж від ЦТП №29 до вводу у житлові будинки по просп. Григорівського десанту,26,28,30/16, вул. Хіміків,18,будівель по просп. Григорівського десанту,26а та 24а м.Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що здійснюється у 2023-2024 роках». 3.6. Учасник повинен надати виправлений Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 у частині виправлення вказаних друкарських помилок у наступних позиціях кошторису: 181-183, 223-226, 256-258, 285-288, 348, 399. 3.7. Учасник повинен надати розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами на суму 1 561,678 тис. грн. (без ПДВ), який містить застосовані Учасником для розрахунку додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, , які вимагались тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.