Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 13 289 904,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 66 449,52 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ" |
ЄДРПОУ: | 44098925 Досьє YouControl |
Сайт: | https://3k1e5.weblium.site/ |
Контактна особа: | Ірина Павлюк |
Телефон: | +380667840132 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76014, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Бандери Степана, буд. 77 |
1 |
Просимо надати інформацію та документи, які передбачені в тендерній документації. Під невідповідністю в інформації та/або в документах, які надаються Учасником процедури закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призведе до змін предмета закупівлі. В складі тендерної пропозиції відсутня часткова інформація та документи, подання яких передбачається Тендерною документацією, а саме: -Відповідно Додатку №3 до Тендерної документації в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 31.10.2023 року № 83 сума договору не відповідає сумі аналогічного договору № 26 від 30.04.2021 р. Надайте довідку відповідно сум вказаних в аналогічних договорах. В Додатку №1 до аналогічного договору № 070-63-19 від 05.11.2019 р. відсутній підпис Керівника-підприємства (організації) – замовника. Надайте Додаток №1 з усіма підписами. - Відсутній гарантійний лист щодо визначення валюти гривні згідно п. 6 Розділу I. Загальні положення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.