Період оскарження умов закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 304 424,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ" КОРОСТЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 39414924 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юлія Копишинська |
Телефон: | +380989083502 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,місто Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО будинок 66 |
0 |
1. Доповнити лист-згода на оброку персональних даних датою ( як в зразку додатку3) 2. Додати документ відповідно до Додатку 3 п.4.10. Копія ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності, виданої згідно з чинним законодавством України ( якщо предмет закупівлі підлягає ліцензуванню) або довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа
1.Доповнити лист на оброку персональних даних датою ( як в зразку додатку3) 2. Виправити в Дефектний акт – «Установлення ролет» - 6 шт Додати рядок «Перевезення сміття до 10 км(без навантаження)» 2,8 т Виправити в Локальний кошторис – «Установлення ролет» - 6 шт Додати рядок «Перевезення сміття до 10 км(без навантаження)» 2,8 т 3. Додаток 1 Технічне завдання - має бути підписаний .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.