Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 382 219,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 61 911,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
1 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п.1 Додатку 1 Розділу № 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів).» передбачено, що Для підтвердження зазначеної в довідці інформації (Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) учасник повинен надати: Скановані з оригіналу копії аналогічного(-них) договору(-ів) за 2017-2023 рр. (не менше одного, що виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – реконструкція або капітальний ремонт приміщень/будівель/споруд, незалежно від форми власності та джерел фінансування. До аналогічного договору додати Договірну ціну та об’єктний кошторисний розрахунок. Учасником відповідно до електронного файлу «2.3_1_Довідка про аналогічний договір.pdf» вказано про наявність досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження виконання аналогічного договору учасником завантажено електронний файл «2.3_2_Аналогічний договір.pdf» з договором від 30.08.2017 №3008-1 укладеного між ТзОВ «Західбудпроект» та Виконавчим комітетом Винниківської міської ради. При цьому, учасником не надано до вказаного Договору від 30.08.2017 №3008-1: Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт». Таким чином, учаснику необхідно завантажити Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт» вищезгаданого Договору. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.