Період оскарження умов закупівлі - по 24-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 16 281 452,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 81 407,26 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 81 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
Телефон: | +380322581125 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
2 |
У складі вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Згідно п.3.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції: «3.1.2. Скан-копії аналогічних договорів разом із усіма додатками та додатковими угодами у разі наявності, а також скан-копії документів, що підтверджують факт виконання робіт (акти прийому передачі виконаних будівельних робіт (КБ-2) та довідки про вартість виконаних робіт (КБ-3)), а також документами, які підтверджують факт оплати за договором(платіжні доручення) та факт готовності об’єкта до експлуатації (декларація про готовність об’єкта до експлуатації, тощо)» Однак у складі вашої тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують факт оплати за наданими аналогічними договорами(платіжні доручення). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які підтверджують факт оплати за наданими аналогічними договорами (платіжні доручення) у відповідності до п.3.1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації 2. Згідно п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено вимогу щодо надання підтвердження наданої в довідці п.2.1. інформації та зокрема необхідно було надати: « - підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В)» На виконання даної вимоги у складі вашої тендерної пропозиції надано документи, які підтверджують проходження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок на вісьмох працівників учасника (надано чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки ІV (до 1000В)», однак згідно п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником було встановлено V групу з електробезпеки (до 1000В) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В) у відповідності до п.2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.