Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 773 487,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 734,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 38326214 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://lv.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Степан Гапало |
| Телефон: | +380322705466 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79053, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. Володимира Великого, буд. 56 |
2 |
Учаснику відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТК БУД СЕРВІС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт нежитлових приміщень та придбання обладнання під створення Центру безпеки дитини за адресою м. Львів, вул. Козельницька, 9» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання: "1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, технології, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Дана довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»)". У поданій учасником довідці не вказано, які технології передбачається використовувати при виконанні робіт. 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку, згідно вимог п. 1.1. Таблиці 1 додатку 1 Тендерної документації 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до пп. 2.1., 2.2., 2.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання: "2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2.2. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення; 2.3. Для підтвердження інформації про наявність працівників (п. 2.1.) учасник повинен надати: - штатний розпис / або трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) / або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу / або накази / або витяги з наказів про прийняття на роботу /або цивільно-правові договори" . У поданому учансиком штатному розписі відсутній головний інженер, який при цьому вказаний у довідці, а також вказана загальна кількість штатних одиниць 11, хоча перелічено у штатному тільки 10. Також у одному із поданих наказів про прийняття Луциків В.М. зазначається виконробом, а у довідці - головним інженером. 2.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - або пояснення з даного приводу / або правильний штатний розпис / або дійсні накази про прийняття на роботу усіх вказаних у довідках працівників / або відкориговану довідку (-ки) про наявність працівників відповідної кваліфікації чи про наявність робітників основних будівельних професій учасника. 3. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №3. 3.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Відповідно до п. 3.1., 3.2., 3.3., Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось подання: "3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг 3.2. Сканований з оригіналу аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами (не менше одного), який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: будівельні роботи з ремонту / капітального ремонту будівлі /приміщення/споруди. 3.3. На підтвердження факту виконання надати лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в довідці п. 3.1. (не менше 1-го). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. Також надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та/або КБ-3)". Учасником подано довідку про виконання аналогічних договорів, проте вона подана не за формою, яка передбачалась у п. 3.1. та відповідно не містить усієї необхідної інформації, яка вимагалась. Поданий відгук про виконання аналогічного договору не має посилання на договір який виконувався. Окрім того відсутні документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та/або КБ-3). 3.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з наступною інформацією: № з/п / Назва та адреса організації з якою укладено договір/номер договору та дата укладення / Предмет договору / Ціна договору / Стан виконання договору, %/вартість наданих послуг; - не менше одного сканованого з оригіналу аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами, який повністю виконаний, інформацію щодо якого вказано у довідці. Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, а саме: будівельні роботи з ремонту / капітального ремонту будівлі /приміщення/споруди. - на підтвердження факту виконання надати лист-відгук про співпрацю за договором від замовника, що вказаний в довідці (не менше 1-го). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі. - надати документи, що засвідчують факт виконання робіт (довідка КБ-2 та/або КБ-3)".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.