Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 299 044,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 990,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Юлія Скрипніченко |
| Телефон: | +380577282831 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надано Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій всупереч вимогам Замовника не зазначена інформація: повне найменування та місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; номер та дата договору; предмет договору; інформацію про стан виконання договору; 2. Копія аналогічного договору не завірена у відповідності до вимог тендерної документації; 3. На підтвердження повноваження учасника - фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, не надано копію картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру) та виписку (копію виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань в електронній або у паперовій формі. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: - Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій зазначена інформація: повне найменування та місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; номер та дата договору; предмет договору; інформацію про стан виконання договору; - Копію аналогічного договору завірену у відповідності до вимог тендерної документації; - Копію картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру) та виписку (копію виписки) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань в електронній або у паперовій формі. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.