Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 163 700,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 637,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЛУЖБА З ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 39699006 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Польська Юлія Ігорівна |
| Телефон: | 0487053806 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65004, Україна, Одеська область,ОДЕСА, пл. Думська, буд.1 |
0 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації. 1.Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: 1.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). Уточнення по цивільно-правовому договору (конкретна послуга (робота), строк надання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.