Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». код ДК 021:2015 – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. Зміни до річного плану закупівель.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 126 837,08 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 634,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02124775 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://singoroo.dnepredu.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html |
| Контактна особа: | Руслана Іванівна Журавель |
| Телефон: | +380995602029 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52500, Україна, Дніпропетровська область,м.Синельникове, вул. Виконкомівська, 30 |
0 |